בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היום בת"א: אשה קפצה מבניין על עוברת אורח

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/1/2005 15:38 לינק ישיר 
היום בת"א: אשה קפצה מבניין על עוברת אורח


היום בסביבות השעה 13.30, ברחוב בן יהודה 1 בתל אביב, אישה קפצה מקומה שלישית בבניין המשרדים, ופגעה בהולכת רגל שעברה ברחוב.

ה"צנחנית" פונתה במצב קשה, והאחרת ש"קיבלה על הראש" פונתה במצב קל, שניהם לביה"ח איכילוב.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היום בת"א: אשה קפצה מבניין על עוברת אורח
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext