בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

הרב ביק פון בארא פארק טוישט זיך לבוש!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/1/2005 03:14 לינק ישיר 


צבי.
מי אמר ש"נשתכחה תורת הבעש"ט" ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2005 01:43 לינק ישיר 

דרך הבעל שם
אין מאנכע מאכען דעם טעות אין שרייבען תורת.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/2/2005 04:48 לינק ישיר 

הראשון שאמר את זה הי' הגה"ק בעל דברי חיים מצאנז זי"ע, ואחריו החזיקו הרבה מאוד מגדולי תלמידי תלמידיהם של תלמידי הבעש"ט.

ואף שהם בעצמם החזיקו ג"כ בכמה מדרכי החסידות, אך כוונתם הי' שנשתכח הפנימיות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2005 05:29 לינק ישיר 

טובלכול

קענסט מיר אונווייזען א מקור אז צאנזער רב האט עס געזאגט?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/2/2005 23:16 לינק ישיר 

באקומען אין תיבהאישית.

המקור בחמדה גנוזה צאנז שיחה א'
וכבר כתב כן האדמו"ר מקאפוסט (מנכדי התניא זי"ע) במגן אבות, אבל ידוע שחסידי חב"ד היה להם תרעומת עליו, אולי בגלל זה? מי יודע
העיקר שלא האדמו"ר מסאטמר חידש את זה הוא רק החזיק במה שכתבו קדושי עליון נ"ע לפנינו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/2/2005 23:28 לינק ישיר 

ווער עס קלערט היינט אז עס איז נאך דא א זכר פון דעם ריכטיגן דרך החסידות (די פנימיות), איז אדער פאררוקט, אדער א ליטוואק...(הגאון וכדו').

מען דערף נישט היינט דערויף ליידער קיין שום הוכחות אדער מראי מקומות !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > הרב ביק פון בארא פארק טוישט זיך לבוש!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.