בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

חנוכת הבית לת"ת החדש בנין מארקאוויטש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/1/2005 05:38 לינק ישיר 
חנוכת הבית לת"ת החדש בנין מארקאוויטש

היינט איז פארגעקומען א הערליכע ענגע חנוכת הבית פאר א צאל נגידים נדבנים וואס האבן געגעבן גרעסערע סכומים פאר די בנין די מעמד איז געווען גאר הערליך און עס איז געשאצט געווארען אז די נדבות פון די נגידים האבן ארינגעברענגט די פאנטאסטישע סומע פון קרוב צו דריי מיליאן דאלאר.

די בנין וועט ווען געעפענט צום באנוץ די וואך, ווייל עס זענען דא עטליכע קלאסן וואס זענען ביז איצט געווען פארוואורפען אויף קלענער פלעצער.

גדול יהי' כבוד הבית הזה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > חנוכת הבית לת"ת החדש בנין מארקאוויטש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext