בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נפילה/קפיצה מגשר להולכי רגל ע"כ גהה.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/1/2005 14:41 לינק ישיר 
נפילה/קפיצה מגשר להולכי רגל ע"כ גהה.
מצורף קובץ

סמוך לתחנת הרלק "אורלי".
[הגשר שמחבר בין גבעת שמואל לרמת אלחנן]


הצלה דן, פרטים בבקשה.

התמונה הראשונה צולמה פחות מדקה מאז שציפצף הביפר לכוננים. כל הכבוד!!



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/2/2005 12:42 לינק ישיר 

לפחות 2 אנשים בתמונה הינם כוננים מאיזור ירקון 2 הראשונים שתופסים בלוח גב. (והם לא הצלה גוש דן)
והשמות שלהם יאיר הירש (עם המעיל של האופנוע) ומאיר שוקרון (עם הכפפות הכחולות).
לתשומת לבך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2005 18:12 לינק ישיר 


חובשניק יקירי!

1. הצדק עמך וסליחתי מאותו כונן שמקדיש רבות להצלת חיים.

2. בהזדמנות זו אתקן דבר נוסף (ואולי גם אוסיף עליך), גם מרדכי עמאר שהגיע למקום הוא חובש בכיר ומכהן כמפקד יחידת האופנועים.

3. אשתדל להשתפר מכאן ואילך.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2005 18:14 לינק ישיר 

הצלה-דן!

הדיווח שלך נפלא והתמונות של מנחם יפות.

אך מן הראוי שתתן לרודיך את הכבוד הראוי. יתכן כי בשוגג שכחת, אולם הוא חובש בכיר. (באחת התמונות הוא אף נראה שואב תרופה/שטיפה).

ולא פלא, שעידו ביקש ממנו להתלוות, כי הוא מתנדב הרבה על הנט"ן, ואם אני זוכר טוב גם בירי של המאבטח בטכנאי המזגנים הוא התלווה לנט"ן לבית החולים.

בכל אופן תודה רבה, הדיווחים כאן בפורום יפים מאד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2005 16:27 לינק ישיר 


והנה הפרטים...

היום, בסביבות השעה 12.30, נמסר על נפילה של בחורה מהגשר להולכי רגל (ליד תחנת הדלק "אורלי") לכביש 4 (גהה).

תוך זמן קצר היו במקום מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יהודה לונדנר, צבי רודיך, ליאור קורח, אשר דיווחו על בחורה עם פגיעת ראש, מדממת, בהכרה מלאה.

הם החלו בטיפול הראשוני שכלל מתן חמצן, קיבוע וחבישות נחוצות, כשאליהם מצטרפים שלום הורן, מרדכי עמאר, ישראל לייכטר וכוננים נוספים שהגיעו לזירה.

צוות אט"ן ב"ב בראשותו של הפאראמדיק המהולל עידו גרובר והנהג אסף יששכר הגיע למקום.

בעוד המתנדבים מקבעים את הנפגעת ללוח גב, כבר הספיק הפאראמדיק עידו לפתוח וריד, הוא מבצע האזנה ו...

הפאראמדיק עידו: "חבר'ה, נמשיך לטפל בנט"ן" - הוא אומר, ופונה לאחד החברים – "תאסוף ציוד ובוא לנט"ן".

לפני שהוא סוגר את הדלת, קורא הפאראמדיק עידו מהנט"ן: "חבר'ה, תודה רבה לכם"...

מתחילים פינוי לכיוון ביה"ח "שיבא" בתה"ש, כשלנט"ן מצטרף המתנדב צבי רודיך, לסיוע.

"דן 18" – "שומעת" – "אנו מתחילים פינוי לתה"ש. תודיעו להם בבקשה על בת 17 שקפצה מהגשר, כרגע בהכרה מלאה במצב בינוני עד קשה. 2 דקות אצלם" – "קבלתי".

בדרך מתבצעים מדדים, חבישות נוספות ופתיחת וריד נוסף, ותוך זמן קצר הוכנסה הנ"ל
לחדר הטראומה בביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

- - -

איך אמר הפאראמדיק: "חבר'ה, תודה רבה לכם"...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2005 14:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2005 14:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2005 14:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2005 14:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2005 14:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2005 14:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2005 14:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2005 14:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2005 14:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2005 14:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2005 14:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נפילה/קפיצה מגשר להולכי רגל ע"כ גהה.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext