בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נפילה/קפיצה מגשר להולכי רגל ע"כ גהה.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/1/2005 18:14 לינק ישיר 

הצלה-דן!

הדיווח שלך נפלא והתמונות של מנחם יפות.

אך מן הראוי שתתן לרודיך את הכבוד הראוי. יתכן כי בשוגג שכחת, אולם הוא חובש בכיר. (באחת התמונות הוא אף נראה שואב תרופה/שטיפה).

ולא פלא, שעידו ביקש ממנו להתלוות, כי הוא מתנדב הרבה על הנט"ן, ואם אני זוכר טוב גם בירי של המאבטח בטכנאי המזגנים הוא התלווה לנט"ן לבית החולים.

בכל אופן תודה רבה, הדיווחים כאן בפורום יפים מאד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2005 18:12 לינק ישיר 


חובשניק יקירי!

1. הצדק עמך וסליחתי מאותו כונן שמקדיש רבות להצלת חיים.

2. בהזדמנות זו אתקן דבר נוסף (ואולי גם אוסיף עליך), גם מרדכי עמאר שהגיע למקום הוא חובש בכיר ומכהן כמפקד יחידת האופנועים.

3. אשתדל להשתפר מכאן ואילך.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/2/2005 12:42 לינק ישיר 

לפחות 2 אנשים בתמונה הינם כוננים מאיזור ירקון 2 הראשונים שתופסים בלוח גב. (והם לא הצלה גוש דן)
והשמות שלהם יאיר הירש (עם המעיל של האופנוע) ומאיר שוקרון (עם הכפפות הכחולות).
לתשומת לבך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נפילה/קפיצה מגשר להולכי רגל ע"כ גהה.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.