בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש: ת.ד. קשה עם מס' כלי רכב בת"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/1/2005 17:07 לינק ישיר 
אמש: ת.ד. קשה עם מס' כלי רכב בת"א
מצורף קובץ



בסמוך לשעה 15:00 בצומת הרחובות קק"ל ונמיר בתל אביב, ארעה תאונת דרכים בה מעורבים מספר כלי רכב.

מכונית מסוג סיאט איביזה ספורט שנסעה ברחוב פרופס מכיוון מערב לכיוון דרך נמיר ובכוונתו היה לפנות שמאלה לצומת גלילות, ככל הנראה בעקבות מהירות שלא מתאימה למקום, המשיך ישר לעבר הנתיב של קק"ל שמוביל מכיוון מזרח למערב, פגע ברוכב קטנוע שעמד בצומת ונפגע באורח קשה – פונה לבי"ח איכילוב, כן פגע בשני כלי רכב פרטיים מסוג הונדה ופג'ו ובאוטובוס.

שני נהגי כלי הרכב הפרטיים והנהג הפוגע נפגעו אף הם באורח קל ופונו לבי"ח איכילוב.


הרכב הפוגע




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש: ת.ד. קשה עם מס' כלי רכב בת"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext