בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

"אלע" תלמידות פון "סאטמאר" תחת גג אחד!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/1/2005 20:57 לינק ישיר 
"אלע" תלמידות פון "סאטמאר" תחת גג אחד!

12'טע קלאס תלמידות פון "אלע" סאטמאר'ע מוסדות, אריינגערעכנט [און נישט אויסגעשלאסן...] בארא פארק, קרית יואל, וומ"ס, מאנסי, גייען זיך מארגן – דינסטאג לסדר "כי ינצו אנשים" (משפטים) – צוזאמקומען אין "קרית יואל"! אין זאל פון "בית רחל פאראדייס", ווי זיי גייען הערן דרשות פון גרויסע רעדנערס איבער פארשידענע טעמעס!

פארשטייט זיך, אז דער חידוש איז ווי אזוי די הנהלה פון וומ"ס האבן מסכים געווען אז זייערע תלמידות זאלן מעגן אהינגיין!

סוף פאריגע וואך, האבן זיי געמאלדן אז מען וועט זיי טאקע נישט לאזן גיין, אבער אזוי ווי זיי האבן די 2 טעג – מאנטיג און דינסטיג – סיי ווי נישט קיין סקול, האט מען זיי "געגעבן רשות" אהינצוגיין!

הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד!!


נ.ב. זיי האבן די טעג נישט קיין סקול, ווייל זיי "מופן" יעצט פון בנין עסטרייכער צו בית רחל! [נעמט אין אכט: "די" מעלדינג איז נאר פאר תלמידות פון 12'טע קלאס, אזוי ווי איך האב אנגעהויבן].

ואם "לבנו" יעדנה, כמשפט הבנות יעשה לה...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/2/2005 03:11 לינק ישיר 

משה בער

לעצטע יאר איז עס געווען אין מאנסי

וועל מיר זעהן אויב נעקסטע יאר, אויב ס'וועט זיין אין ווילי, אויב די קרית יואל וועלן גיין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2005 20:18 לינק ישיר 

איך ווייס נישט צו זיי האבן "מסכים געווען"!

אבער, די תלמידות זענען שוין ארויסגעפארן 7:45 אינדערפרי פון וומ"ס!

אויב עס וועט זיך עפעס אנטוויקלן וועל איך דאס בלי"נ מעלדן!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2005 05:09 לינק ישיר 

ר' שאול פערלשטיין מיט ר' אשר אלימלך מייזעלס האבן היינט געזאגט אז עס איז לא דובים ולא יער זיי זענען נישט מסכים אז די מיידלעך זאלן פארן אויף קרית יואל

און אויב וויל מען צוזאמנעמן אלע מיידלעך זאל מען קומען קיין וויליאמסבורג און זיי געבן די זאל אומזינסט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2005 02:54 לינק ישיר 

Roughly how many would there be in that year, alltogether? (ke"h)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > "אלע" תלמידות פון "סאטמאר" תחת גג אחד!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext