מנכ"ל 'הצלה' בכנס של גופי החירום בב"ב
השבוע התקיים כנס משותף של גורמי החירום בעיר בני-ברק.
הכנס נועד להכין את כל גורמי החירום העירוניים למקרה של רעידת אדמה ח"ו.
בכנס השתתפו בכירי עיריית ב"ב, אנשי האגף לחירום ובטחון בעיריית ב"ב בראשותו של מפקד זק"א מחוז ת"א מר חיים נוגלבלט, מנכ"ל "הצלה" גוש-דן הרב אשר שלומוביץ, צמרת משטרת ישראל במחוז ת"א, ראשי מערכת הכיבוי, וגורמים רלוונטיים שונים נוספים.
בישיבה הועלו דרכי ההערכות וחולק חומר עיוני בנושא זה.
בסיום הכנס הועלה על נס שיתוף הפעולה ההדוק בין כל גורמי החירום וההצלה השונים, המסייע רבות להתנהלות המערכת בזמני חירום ורגיעה.
בתקווה שלא נזדקק...
|
|