בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

כ'דארף א טובה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/2/2005 20:41 לינק ישיר 
כ'דארף א טובה

כ'דארף א שטיקל טובה, ווער עס קען מיר פליז העלפן.

איך דארף האבן אפאר ניגונים אויפ'ן קאמפיוטער. כ'האב נאר טעיפס דערפון און נישט סידי'ס. אויב איינער האט סידי'ס דערפון, און אויך א סידי רייטער, און ער וויל מיר שיקן די ניגונים אויף בליץ-פאסט, דאן וועל איך איהם זייער דאנקבאר זיין. ס'איז נישט סתם פאר אינדזשוימענט, ס'איז פאר א וויכטיגע צוועק.

די ניגונים זענען ווי פאלגנד:

ירושלים איז נאט פאר סעיל
פון מרדכי בן דוד

מאמינים בני מאמינים
פון מרדכי בן דוד

לייט אפ די נייטס
פון מיאמי קינדער כאר - חנוכה

א גרויסן יישר כח למפרע.

פאר ווייטערדיגע שאלות, זיך פארבינדן ביטע אין אישי.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2005 23:39 לינק ישיר 

עיין http://masoret.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1262422



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/2/2005 01:42 לינק ישיר 

עס איז דא צובאומען א קליין מאשינדל בערך 40-$50 עס טרענספערט אנאלאג צו דיגוטל מוזיק

ADS TECHNOLOGIES RDX-150 INSTANT MUSIC


http://www.compuplus.com/insidepage.php3?sid=s18vzil7k7in8zx&id=1003365464&track=searchViewed



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/2/2005 23:45 לינק ישיר 

משיח

די ערשטע צוויי קען איך דיר שיקן

אדרבה שיק מיר אין אישית דיין אי-מעיל אדרעס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > כ'דארף א טובה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext