בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ווי תורה דארט חכמה!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/2/2005 01:45 לינק ישיר 
ווי תורה דארט חכמה!!

http://www.dslextreme.com/users/exstatica/psychic.swf

ס'איז משוגע צו ווערן!!
פרובירט מיט ענקער "גמרא קאפ" דאס צו דערגיין!

[איך האט דעם טריק, איך ענטפער אין "אישית"]

יישר כח פאר zeidl! אריינגעשטעלט אויף זיין פארלאנג



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/2/2005 03:00 לינק ישיר 

עס קומט אלעמאל אויס דער זעלבער סימבאל !!!

ווייל וואס העכער דער נומער איז, קומט צו אויטאמאטיש נאך א נומער וואס מען דארף אראפרעכענען (צב"ש, 45 איז 9, 46 איז 10, 47 איז 11, אא"וו).

מיט אביסל קאפ, האבן די אלע נומערן וועלכע ווערן בארירט (צב"ש, 9, 14,19, 36) באקומען דעם זעלבן סימבאל.
וזהו !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/2/2005 03:05 לינק ישיר 

עס איז א פשוט׳ע נארישע חשבון
ווי באמערקט טוישט עס אלע סימבאלן איעדע מאהל וואס מען שפילט...

דער ענטפער ליגט אינעם נומער "9"

קוקטס אויפן סימבאל ביי נומער 9
און דאס איז דער ענטפער אויפן גאנצן בארד!!!


דרך אגב
להבדיל בין הטמא והטהור

איז באקאנט אז 9 איז מידת האמת
אמ''ת במספר קטן איז 9
2x9
="18"
8 מיט 1 איז 9

3 מאהל 9 איז 27
7 מיט 2 איז 9

און אזוי ווייטער..

אמת האט א קיום!

קושטא קאי שיקרא לא קאי!







דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/2/2005 03:08 לינק ישיר 

דא האט איר די זעלבע משוגעת איינצורעדן כישוף צום המון עם....
עולם גולם...

WWW.MYSTICALBALL.COM




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/2/2005 04:08 לינק ישיר 

גערעכט majyar718
איך האב מיר געבראכן דעם קאפ,
אדאנק דיין גאונות!

ווייל נאך יעדע נומער וואס די טראכסט קומט אויס דער חשבון פער 9-18-27 וכו' און ביי יעדן 9'טע איז טאקע דער סימבאל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/2/2005 08:04 לינק ישיר 

http://stwww.weizmann.ac.il/manor/hachiva_kamutit/game.html


משה בער
לאמיר זעהן צו דו קענסט דאס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/2/2005 08:46 לינק ישיר 

אלעמאל קימט אויס דער טאטאל 9 למשל 27 איז 7+2 =9 אין יעדעס מאל וואס די דריקסט אויף די תירוץ וואס איז אלעמאל 9 טוישט זיך אלע פיקטשערס פון 9 אויף א נייע פיקטשער דיך צו פארדרייען



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ווי תורה דארט חכמה!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext