א גרויסן ייש"כ פאר אלע וואונטשערס, איך האב זיך אינטער גנומען צוצילליגן א פלייצע צום ארבעט לכבוד די שמחה פין אונזער חשובן מנהל,
איך האף אז דער עולם וועט נישט אויסנצען די געהויבעע שמחה אויף נישט קיין גלייכע זאכן.
א גרויסן ייש"כ מראש
מען זאל הערן נאר שמחות ביי כלל ישראל
נשלח ב-10/2/2005 06:10
זיידעל לעבן
ביסט א שומר אויף די שומרים?
איים דזשאסט קידדינג...
נשלח ב-10/2/2005 05:17
אינגער מאן
איך זעה אז נאר אינגערמאן איז עומד על המשמר
קיין צווייטער טוט גארנישט
חזק ואמץ לתפארת חדשות אנ"ש
נשלח ב-9/2/2005 20:59
הריני מוסר מודעה מעתה ועד עולם, שקבלתי עלי המשרה על שכמי לתיקוני ולא לעוותי, לתקן ולא לקלקל, ואין אני מקבל עלי שום אחריות על כל מה שנכתב על ידי אחרים, לא מצד זה ולא מצד זו, ויצאתי בזה ידי חובת מחאה על כל מה שמוטל עלי למחות, ודי בהערה זו.
נשלח ב-9/2/2005 13:59
מוזיקאנט צום ארבעט
עלה והצלח
נשלח ב-8/2/2005 23:55
הצלחה רבה פאר מוזיקאנט אין אינגערמאן פאר צולייגען א פלייצע צו די עבודת הקודש.
נשלח ב-8/2/2005 20:58
יא דאס איז לכ' מיין חתונה.
און צוגאב האט מען אויך צוגעלייגט נאך א חשובן מעמבער "אינגערמאן" וואס וועט זעהן די פורום זאל שטיין על צד היותר טוב.
***לאמיר זיי אלע ווינטשען הצלחה***
נ.ב.
איך בעט דעם עולם צו ביהעיווען, נישט צו שטערן מיין שמחה וועגן הייד פארק....
נשלח ב-7/2/2005 23:31
איז דאס לכבוד די חתונה פון JEWBOY אדער א מינוי קבע?