בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

א פראבלעים מיט Windows Media Player

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/2/2005 04:22 לינק ישיר 
א פראבלעים מיט Windows Media Player

עס קומט ארויס די מעסעדש יעדעס מאל


---------------------------
Windows Media Player
---------------------------
An internal application error has occurred.
---------------------------
OK
---------------------------



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/2/2005 20:24 לינק ישיר 

געשענט עס ביי אלע פיילס אדער נאר 1-2 FILES?

עס קען זיין אז דער פייל טויג נישט

אויך פראביר צו UPDATE'ן דיין VMP צו VERSION 10
אולי ירחם

הצלחה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > א פראבלעים מיט Windows Media Player
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext