בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. ילד רוכב אופנים נפצא קל מאוד ב"ה.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/2/2005 15:15 לינק ישיר 
ת.ד. ילד רוכב אופנים נפצא קל מאוד ב"ה.
מצורף קובץ

ברחוב חיד"א צמוד לבית החסד הגדול "עזרה למרפא"


תוקן על ידי - מנחם410 - 09/02/2005 15:26:17



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/2/2005 17:24 לינק ישיר 


ואכן בשל סמיכות התאונה לבית "עזרא למרפא", היו פשוט 'במקום' מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש דן אהרן מילנר (אחראי כוננים בתחנת ר"ג – גזבר "עזרא למרפא") ואלעזר וואזנר (אחראי אמבולנסים ב"עזרא למרפא"), ואליהם הצטרף גם יוסף פישר.

בתמונה גם נראה נהג האמבולנס החובש הבכיר יואב רינקביץ (הבחור המוזיקלי...) וצוותו.

"יואב, הכל טוב?"...

- - -

ומנחם יקירי!

כל הכבוד על ההתחשבות והטשטוש של הפרטים המזהים.

איזה רגישות?...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/2/2005 15:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/2/2005 15:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/2/2005 15:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/2/2005 15:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/2/2005 15:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/2/2005 15:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. ילד רוכב אופנים נפצא קל מאוד ב"ה.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext