חזן דשיגאן הייבט אן לא לנו
היינט ביי הלל האט חזן דשיגאן אנגהויבן צו שרייען אויף זיין נוסח (וואס גייט אויף הערליכן טאן אפ ענד דאון
לא לנו
עס איז טאקע חודש אדר אבער דער פויער שרייט לא לא לנו
איינער האט געזאט מילא אז ער שרייט אהבתי.... פארשטייט מען אבער פארוואס שרייט ער לא לנו
תיקו
תוקן על ידי - ekstein - 09/02/2005 20:26:00
|