זה כעת חזרתי מהאולם (מקסים בגבעת שאול) שבו מתקיימת כעת חתונת הר"ר "דג'בוי" שליט"א עב"ג הכלה המאושרת תחי' . החופה הייתה בערך בשעה שמונה וחצי . בריקודים ובאוכל השתתפו כמה וכמה מידידינו היקרים שכותבים פה ושם........... הרה"צ ר' צבי מאיר שליט"א רקד עם החתן זמן רב. הר"ר ...... לבל נ"י עשה כל מיני דברים יפים וחמודים לשמחת חתן כלה . כדוגמת רכיבה על סוס ואש היוצאת מהפה. האש שיצאה מהפה עשתה הרבה רעש וגם המשטרה הייתה שם ובעזהשי"ת ארחיב מאוחר יותר.... מארה"ב הגיעו כמה וכמה ידידי החתן ובניהם גם ניקים...... החתן נתן לי התחייבות שאוכל לשים פה את תמונתו בחופה... החתן נראה כמלך במלכותו לבוש בשטריימל וטיש-חלאט יפה . וקיבל כל אחד במאור פנים ופנים שוחקות וכו' וכו' כעת עדיין באמצע הריקודי קודש (ברכו לפני כעשר דקות.)
היה שמח עד השמים, חגיגה אמיתית
טיש חאלאט בהחופה!!!!!!!!!!!!!!
זאג איהם א מזל טוב אין מיין נאמען און ער זאל דאס מאכן איינס צוויי דריי און צוריק קומען שנעל ווייל די קינדערלעך זענען צעווילדעוועט ביים סאבסיטוט
מזל טוב ויהי רצון שהזיווג יעלה יפה, ויזכו לחיות בשלום ושלוה ואהבה.
סאבסיטוט אמת איך בין וואויל