ת.ד. בצומת אור יהודה
באחד מלילות השבוע שעבר, הוזעקו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן לטפל בתאונת דרכים שאירעה בצומת אור יהודה.
המתנדבים אשר שלומוביץ וברוך רובין שאיישו אמבולנס במסגרת כוננות, התבקשו להגיע למקום בחשד כי מדובר בתאונת דרכים קשה.
תוך זמן קצר הגיעו המתנדבים למקום והחלו בהגשת טיפול רפואי לנפגעים שהיו במצב קל ב"ה.
לאחר סיוע ראשוני שהגישו המתנדבים ל-3 הנפגעים בהם תינוק, פונו הפצועים לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.
|
|