בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

סושי אר יור לייף א האלד-אפ צוליב הונגער

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/2/2005 00:19 לינק ישיר 
סושי אר יור לייף א האלד-אפ צוליב הונגער



Hungry Man Holds Up Store, Demands Sushi

Mon Feb 14, 9:17 AM ET Oddly Enough - Reuters



TOKYO (Reuters) - A Japanese man pulled a knife in a convenience store early Sunday morning and threatened to kill himself unless he was given a meal of the choicest sushi.



The 68-year-old unemployed man barged into the store in the western city of Osaka after first setting fire to his nearby apartment, police said Monday. Newspapers said the man claimed he couldn't eat because his state benefit payments had been stopped.


Police overpowered the man after about an hour, during which time he ate bananas and helped himself to alcoholic drinks and vitamin supplements. Police declined to say whether he got any sushi.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > סושי אר יור לייף א האלד-אפ צוליב הונגער
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext