בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נפילה מגובה ברח' הירקון/אבוחצירא בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/2/2005 15:17 לינק ישיר 
נפילה מגובה ברח' הירקון/אבוחצירא בב"ב


היום, בשעות הבוקר המוקדמות, התקבלה קריאה על אדם שנפל מגובה במוסך ברח' הירקון פינת אבוחצירא בבני-ברק.

מדובר באדם שהילך על גג אסבסט. לפתע נשבר הגג תחתיו והוא נפל מגובה 5 מטרים לתוך מוסך.

מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן אלעזר בירנצוייג שהיה בסמוך, הגיע במהירות למקום והחל בהגשת הטיפול הרפואי הראשוני לנפגע.

צוות נט"ן שהגיע למקום המשיך בטיפול המתקדם והוא פונה במצב מולטי-טראומה לחדר הטראומה בביה"ח "שיבא" בתל-השומר.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2005 17:18 לינק ישיר 

כל הכבוד לכם




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נפילה מגובה ברח' הירקון/אבוחצירא בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext