בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

אוי מה היה לנו...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/2/2005 02:22 לינק ישיר 
אוי מה היה לנו...

לפני כיומיים נפטר השם ירחם תינוק בן כמה חודשים ממה שמוגדר ע"י הרופאים "מוות בעריסה".

אתמול קפצה אמו אל מותה מבית הוריה כשהיא משאירה אחריה מכתב ובו נאמר שאם היא לא הייתה נרדמת אז הייתה יכולה להציל אותו.

רבש"ע יאמר לצרותיינו די.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/2/2005 11:09 לינק ישיר 

היום בבוקר בדרכי לתפילה ראיתי אחד מגדולי ירושלים . שאלתי אותו בנושא הזה . וכך השיב לי.
בכל מקרה כזה ה"י שואלים רב פוסק ולפי מה שיפסוק (לאחר שיברר כל הנסיבות) כך עושים. " ויש לזכור שתורה לא בשמיים היא ולכן כשהרב פוסק בעולם הזה כך מקבלים את הפסק בעולם דקשוט"
3 מהעובדים איתי בהעבודה הם קברנים . וידוע לי מקרים ה"י שקברו "מחוץ לגדר" . בהר המנוחות קוברים את אלו המוגדרים "מחוץ לגדר" בצד השני של ההר . רחוק מאוד ממקום סיום הבית החיים.

ושלא נדע עוד צער במקומותינו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/2/2005 07:43 לינק ישיר 

און איך מיין אלע. טרעף מיך איינער וואס מען איז נישט געזעצען קיין שבעה.
די חתם סופר איז מתיר צו זיצען שבעה, נישט ווי יעדער זאגט וועגען מען איז תולה אז עס איז נישט געווען לדעת, נאר ווייל אז עס פאר די לעבידיגע, כדי די מענטשען וועלען זעהן אז מען זיצט שבעה וועלען זיי זאגען אז עס זיכער נישט געווען קיין פשוטע מאבד עצמו לדעת, והראי' מען זיצט שבעה.


דער זאך אז מען באגראבט חוץ לגדר האב איך נישט געטראפען לע"ע. אפשר איז עס סתם א באבע מעשה?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/2/2005 05:42 לינק ישיר 

רוב פעלער היינט ל"ע ס'זאל זיך נישט מאכן פסק'נט מען אזוי, עס איז מבוסס אויף א תשובות חתם סופר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2005 02:51 לינק ישיר 

מען זאל נישט וויסן פון קיין צער



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2005 02:49 לינק ישיר 

זאלי.

הרבנים הורו לקוברה בתוך בית החיים ולא מחוץ לגדר ה"י. וזאת שלאחר מות בנה נשתבשה עליה דעתה ולא איבדה את עצמה "לדעת".

מאבד עצמו לדעת . זה מתי שלוקח את חייו משום שנמאס לו מהחיים מכל סיבה שהיא . אך אם יודעים בברור שהיה משהו שגורם שנשתבש הדעת זה לא נחשב להנ"ל.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/2/2005 02:44 לינק ישיר 

השו"ע קובע כי המאבד עצמו לדעת אסור לאבל עליו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/2/2005 02:41 לינק ישיר 

נבוכדנצר.
............

מדובר אשה חרדית מב"ב . צעירה שהתחתנה לפני שנתיים !!!.

טרגדיה !!!




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/2/2005 02:28 לינק ישיר 

השם ירחם!!!!!!!!!!



שנשמע ונתבשר רק בשורות טובות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2005 02:27 לינק ישיר 

א איד צי א גוי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > אוי מה היה לנו...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext