בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

איך זעה גוט?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/2/2005 06:06 לינק ישיר 
איך זעה גוט?

עס האט זיך געטוישט די מנהלי הפורום?? JEWBOY איז גענצליך פארשוואונדן? אוי, על מי נטשת את מעט הצאן! אוי געוואלד!... י... היינו ואין אב!

ALLNEWSPIC איז דער נייער מנהל, און 3 משנה למלכ'ס, מוזיקאנט (ער לעבט נאך? איז ער טאקע א מוזיקאנט?), און אין הכי נמי (אויך שוין לאנג נישט געהערט פון אים) און אינגערמאן (צופיל געהערט פון אים לעצטנס - וכוונתי לטובה).

וועט JEWBOY צוריקקומען נאך די שנה ראשונה? אה, משיח וועט שוין לאנג זיין דא, האפענטליך.

תוקן על ידי - שמעק_טאביק - 17/02/2005 6:09:25



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/2/2005 06:34 לינק ישיר 

allnewspic is jewboy, no?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > איך זעה גוט?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext