בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אר"נ: שריפה בבית אבות בגבעתיים. [תמונות]

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/2/2005 05:37 לינק ישיר 
אר"נ: שריפה בבית אבות בגבעתיים. [תמונות]
מצורף קובץ


(ברשותו של מנחם 410, ולנוחותם של הגולשים, מביא אני כאן את פרטי האירוע. תודה!)

לילה.

השעה 02.40 לאחר חצות.

לפתע רוטטים/מצפצפים מכשירי הזימונית של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן. על הצג מופיעה ההודעה:
"גבעתיים, בן גוריון 190, שריפה בבית אבות".

במקביל עולה קצמ"ש מוקד מד"א באזור דן חזקי פריד למערכת הקשר דן-הצלה:
"הצלה! נמסר על שריפה בבית אבות ברח' בן גוריון 190 בגבעתיים. ככל הנראה ישנם לכודים".

מתנדבים רבים מגבעתיים, רמת גן ובני-ברק, זינקו ממיטותיהם והחלו בנסיעה לכיוון זירת האירוע, יחד עם כוחות גדולים של אמבולנסים, נט"נים, רכבי כיבוי וניידות משטרה.

חלק מהמתנדבים אף איישו את האמבולנסים והנט"נים של מד"א בדרכם למקום האירוע.

מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן ישראל הרשטיק הגיע ראשון למקום ודיווח כי מדובר ככל הנראה בקצר חשמלי שאירע בקומה הרביעית של הבנין. הקומה כולה אפופה עשן ולא ניתן להיכנס אליה.

הפאראמדיק ארז מלמד שהגיע למקום הוכרז כמפקד כוחות מד"א באירוע (פיקוד 10).

ארז: "להביא אלונקות סמוך לכניסה לבניין, ולעלות עם הכסאות ובלוני חמצן בזוגות ולהוריד את האנשים".

ארז, שחבר במקום למפקדי הכיבוי והמשטרה, פיקד על האירוע, ביעילות ובקור רוח, תוך שמירה על קשר רציף עם המוקד.

מערכת הכיבוי האוטומטית שהופעלה במקום, גרמה לשטפי מים רבים, שזרמו במדרגות, ואשר הקשו מאד על פעולות החילוץ.

כשהם מבוססים בשלוליות מים רבות ועל ראשם מנטפים זרזיפי מים, עמלו בשכם אחד – עובדי ומתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן, השוטרים והכבאים – להוריד את משתכני בית האבות מהקומה הרביעית שבבניין אל רחבת הכניסה, שם הם הוכנסו לאמבולנסים שמיהרו להעבירם לבתי החולים השונים.

לאחר כשלושת רבעי השעה הסתיימו הפינויים לבתי החולים, כשמבית האבות פונו כ-17 קשישים שנפגעו משאיפת עשן, מתוכם: 1 במצב בינוני והיתר במצב קל, באמצעות 3 נט"נים וכ-15 אמבולנסים של מד"א שהגיעו למקום.

יחד עם מנהלי בית האבות סקר הפאראמדיק ארז מלמד את רשימת הדיירים, על מנת לוודא כי מקומו של אף אחד מהם לא נפקד.

"בוקר טוב ותודה רבה לכם", הפטיר הפאראמדיק ארז מלמד והרשה לעצמו לחייך לאחר שהאירוע עמד לקראת סיומו ואשר התנהל ב"ה בצורה מסודרת וטובה.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/02/2005 14:14:20



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/2/2005 17:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ


וכך זה נראה מעדשת הצילום המשטרתית



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2005 11:50 לינק ישיר 

בפנים היה מבול של מים ולא היה שייך לצלם
ואם לא החברה שעומדים למטה הזקנים היו נשארים למעלה
החבריה כבר נחים אחרי עבודה הקשה המטישה והרטובה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2005 08:46 לינק ישיר 

תמונות יפות אבל רואים רק את מי שנח למטה, איפה המתנדבים שעמלו קשות להוריד את 19 החולים 4 קומות ? ?

איפה הגדולים שהוציאו את החולים מהמיטות מהחדרים אפופי העשן תחת גשם של מים וחושך ללא יכולת לשנום? ?

חזקו ואימצו , המשיכו להציל חיים !
באירוע הזה ראינו מה זה כל דקה יקרה!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/2/2005 19:57 לינק ישיר 

הצלה דן ???????????????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2005 13:21 לינק ישיר 

מנחם!
תמונות יפות. תודה על עבודתך בשעה המאוחרת.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/02/2005 14:33:03



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2005 05:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2005 05:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2005 05:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

במרכז התמונה עם האפוד הכתום, ישראל הרשטיק שכאמור היה ראשון במקום.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/02/2005 14:29:27



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2005 05:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2005 05:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2005 05:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2005 05:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2005 05:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2005 05:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2005 05:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אר"נ: שריפה בבית אבות בגבעתיים. [תמונות]
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext