| נשלח ב-20/2/2005 02:18 |
|
| |
שבת תצוה אין בנין 770 אין כפר חב"ד
ויזעק זעקה גדולה ומרה
בית אגו"ח 770. "שועלים הילכו בו".
הלם וזעזוע בכפר חב"ד: בשבת קודש פרשת ואתה 'תצוה', הפרשה שהפכה לסמל ולביטוי להתקשרות אל הרבי בתקופה זו, חולל שמו הקדוש של רבינו בצורה חסרת תקדים, וכל זה בבירת חב"ד בארץ, ובבית אגודת חב"ד 770, הבניין שנבנה בהוראתו של הרבי, למען ישמש מרכז להפצת המעיינות בארץ. מזה למעלה משנה, שבית הכנסת 770 הפך מבית תורה ותפילה לבית מדנים ומחלוקות.
שלוות המקום מופרת מידי שבת בשבתו על-ידי קבוצת אלימים, המפירה באלימות, ברשעות ובגסות את סדרי בית הכנסת. מצב חמור זה גרם לרבים מהמתפללים הוותיקים לעזוב את בית הכנסת, הורים מסרבים להביא את ילדיהם לבית הכנסת, ואורחים ומקורבים זה מכבר פסקו מלבוא לבית הכנסת. המקום שאמור להיות מוקד של תפילה, אהבת ישראל, והפצת המעיינות -הפך להוותנו למוקד מהומות, הרמת ידיים, ושנאת אחים.
http://www.col.org.il/news_pages.asp?0
|
|
|
|
| נשלח ב-20/2/2005 04:52 |
|
| |
דאס זענען די משיחי'סטן ?
|
|
|
|
|
| נשלח ב-20/2/2005 05:00 |
|
| |
דאס איז די המשך פון די מעשה:
בחודשיים האחרונים הוחמר המצב, כאשר מידי שבת בשבתו מגיעים לכפר קבוצות בחורים מאורגנות, כולם תלמידי ישיבה מאוד מסויימת בצפת, הידועה בערוגות ה"עשבים השוטים" שהצמיחה בשנים האחרונות, משתכנים בבתי תושבים בכפר מחרחרי ריב, שכל תפקידם בשבת הוא להרבות מדון ומריבה בבית הכנסת 770.
השבת הגיעו מעלליהם של פורעים אלו לשפל חדש:
בבוקר יום השבת, כאשר הגבאי המסור של בית הכנסת 770, הרב פייטל שי' סודקביץ', הגיע לשיעור חסידות שלפני התפילה, הבחין לחרדתו ולתדהמתו כי בין שקי האשפה ושלוליות הבוץ מושלכות שיחותיו הק' של הרבי. עשרות רבות של קובצי "ההתוועדויות", קובצי "לקראת שבת", גיליונות שיחות השבוע ועוד, שהמכנה המשותף להם שמופיעים עליהם התארים המתחייבים על רבינו זי"ע, הושלכו בחרפה ביד זדים טמאה מבית הכנסת.
הרב סודקביץ המזועזע מיהר כמובן אל חצר הבניין לאסוף מבין האשפתות את השיחות הקדושות ולהשיבם אל בית הכנסת.
לפני קריאת התורה הלם הגבאי הרב סודקביץ על בימת הקריאה בחזקה, ובקול בכי חנוק הכריז: "בשם כל המתפללים אנו מצווים כעת לקיים חובת מחאה! מחאה על ביזוי שמו הקדוש והטהור של רבינו זי"ע, שחולל בליל שבת בצורה נוראה! אוי לנו ואבוי לנו שבבית הכנסת של הרבי ב770 מתנהגים כשפלים שבמתנגדי חב"ד מאז ומעולם, בסטמאר ובפונוביז', המבזים את שיחותיו הקדושות של הרבי!"
"אנו מוחים, אנו מוחים אנו מוחים!", הכריז הגבאי בקול חנוק מבכי ומזעם.
אולם, למרות הזעזוע והמחאה הכללית של המתפללים, המשיכו הללו במעלליהם. לאחר התפילה המשיכו לחרחר ריב ומדון, תוך שהם מחציפים פניהם בגסות כלפי משפיעי וזקני בית הכנסת. אחדים מהם, "תמימים" בעיני עצמם, קראו בעזות מול הרב סודקביץ "אלו לא שיחות של הרבי! קובצים שכתוב עליהם "זי"ע" אינם שיחות של הרבי"!...
מתפללי בית הכנסת, בתוך כלל תושבי כפר חב"ד, מפנים בזאת קול זעקה גדולה ומרה אל כל מי שיש בידו לעצור בידי מתפרעים אלו, "עשבים שוטים" אלו: רבני ומשפיעי חב"ד, ראש ישיבת ה"עשבים השוטים", הוריהם של המתפרעים, ואל דעת הקהל החב"דית.
http://www.col.org.il/show_news.asp?10121
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-20/2/2005 05:07 |
|
| |
דער טומעל איז וועגן משיח'יסטן האבן צעריסן און געווארפן אין גארבידזש אלע ליקוטי שיחיות אויף וועלכן ס'איז געשטאנען "זי"ע". מען האט מוחה געווען. אבער דער מצב האט זיך נאר פארערגערט.
כ'זע אז זיי פארפירן אז די ליובאוויטשער משיח'יסטן מאכן זיי נאך גרעסערע בזיונות ווי די גרעסטע מתנגדים פון חב"ד מאז ומקדם, סאטמאר און פאניוויזש.
אויך אין די שפעטערע תגובות באהאנדלן ליובאוויטשער גולשים אז די רדיפות פון חב"ד פון אייגענע איז שוין באלד ערגער ווי די פרעמדע.
אין תגובה 2 שרייבט דער כותב: בבית מנחם גם נעלמו השיחות. בשבת ביום לא היה להשיג התוועדויות ולקראת שבת . בבית מנחם אותם אלו דאגו שבכל הבתי כנסיות לא ילמדו את תורת רבינו . מה שסטמאר לא עושים הם עושים.
אין תגובה 16 וואונדערט זיך איינער: "מה לכם כי נזעקתם??!!
הרי כדבר הלזה קורה מידי שבוע בשבוע ב770 המרכזי בבית חיינו בבית אשר בו עבד עבודתו בקודש אדמו"ר זי"ע עשרות שנים - ומדי שבוע נאספים בכל ליל שבת [באם לא הצליחו לגנוב אותם לפני שהגיעו לשולחנות] השיחות והמאמרים שיו"ל ע"י לה"ק, והערות וביאורים אהלי תורה בעריכת אי"ב גערליצקי, שאדמו"ר זי"ע הי' מעיין בהם ברבים מידי שבת בשבתו וביאר הערות משם ועוד ועוד, חוברות אלו נאספים מידי שבוע ונזרקים לאשפה, וחלק גדול מהם נשרף(!!) בלשכה הידועה לשמצה, וכמה מאנ"ש פנו לרבנים לפני כמה שנים שימחו על זה והרבנים לא עשו מאומה, ומדשתקי ש"מ דניחא לי... וד"ל.
ובנוסף לזה כל ספר שלא מוצא חן בעיני הטרוריסטים האלו, הוא "נעלם" מ770 ומיועד לשריפה!!!
ומי הי' מאמין שבבית הכנסת של הרבי יזרקו וישרפו שיחות ומאמרים שלו כמו בבני ברק ובווילאמסבורג?!
ומה לכם פתאום שנזעקתם? הרי באם היו עוצרים אותם בזמן לא היינו מגיעים לשפל כזה.
ויש להאריך בזה. ואכ"מ.
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-20/2/2005 10:45 |
|
| |
מצורף קובץפרישע נייעס
שיסערייען אין 770 אין ניו יארק
לא, פורים עדיין לא הגיע והכותרת גם לא משמשת כמתיחה פורימית. במוצאי שבת קודש, בעוד תושבי קראון-הייטס מסיימים את סעודת מלווה מלכה, הדהדו בקרבת מרכז חב"ד העולמי -770 מספר קולות ירי. מחקירת בלשי המשטרה שהגיעו למקום, התברר שהירי שבוצע מאקדחי אוויר, פגע בחלון של אחד המשרדים של ה"מרכז" השוכנים ממעל ל-770. במשרד שהה באותו הזמן אחד מהעובדים, אך למעט נזק לשמשת החלון, דבר לא קרה. אותו עובד, הספיק להבחין בזוג בחורים צעירים הידועים למשטרה ממקרי פשע נוספים שארעו בעבר.
עד להיכן יתדרדרו אותם פראי אדם, היכן זה יגמר בפעם הבאה והאם זה לא יהיה מאוחר מידי. ביום מן הימים, ראשי אותה קבוצה משחיתה יצטרכו לתת את הדין על כל המעשים הנוראים שקורים לצערינו פעם אחר פעם, כדבר שבשגרה.
די אויסגעשאסענע פענסטער אין 770 אין ניו יארק

|
|
|
|
| נשלח ב-20/2/2005 12:29 |
|
| |
המשיחיסטים מתדרדרים מדחי אל דחי, והם מזכירים היו בדיבוריהם ובמעשיהם את קבוצות משיחי השקר בכלל ישראל מאז ומעולם, כנוצרים והשבתאים. לאחרונה התבטא הדבר בחתונה של אחד מאותו פלג שלא נתקררה דעתם עד שהלבישו לרשע נתניהו את כיפתם עם הכיתוב "יחי" ושמחו על כך כאילו בזה הגיעה הגאולה.
חובתה של היהדות החרדית כולה, ולא רק של השפויים בחב"ד, להוקיעם כמו שעשו לשבתאים בזמנו.
|
|
|
|
|