בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

לא ישנים בפורום של מד"א-דן. ועכשיו...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/2/2005 18:34 לינק ישיר 
לא ישנים בפורום של מד"א-דן. ועכשיו...


"לא ינום ולא ישן... צוות האתר" - ועכשיו: מערכת פורומים חדשה למד"א דן!

צוות אתר מד"א דן גאה לבשר על פתיחת מערכת פורומים חדשה באתר!

המערכת החדשה כוללת את הפורומים הבאים:
פורום עובדי ומתנדבי מד"א דן;
פורום מתנדבי נוער;
פורום כוננים;
פורום חניכי קורסים;
פורום שאלות ותשובות.
- כולם מוזמנים להשתתף -

שימו לב! ההשתתפות בפורומים אינה דורשת הרשמה בשלב זה
אולם מומלץ להירשם למערכת כדי להנות משכלולי המערכת, כמו: ניהול כרטיס אישי, הוספת אייקון וחתימה להודעות, תיבת דואר ומשלוח מסרים אישיים וכן כדי להבטיח שהשם הרצוי לכם לא יתפס.

אנו מבקשים להקפיד לרשום הודעות בפורום המתאים, בהתאם למהות הפורום,
וכמובן - להתנהל בפורומים בצורה מכובדת ולהימנע מכל התנהגות פוגעת.

יש לכם רעיון לפורום חדש? רוצים לנהל פורום? יש לכם שאלות בקשר להתנהלות בפורום?
עשו זאת בפורום שאלות ותשובות!

מאחלים לכולנו השתתפות פעילה, פוריה ומהנה!


כניסה לפורומים:

http://www.harelz.com/phpBBHeb/index.php


לפורומים ניתן להכנס גם דרך התפריט הראשי של האתר.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

תודה לכם, צוות האתר – ציפי, דני, ירון וכולם!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > לא ישנים בפורום של מד"א-דן. ועכשיו...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext