בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מנינגיטיס/מנינגוקוקסמיה?... אתמול בב"ב!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/3/2005 16:38 לינק ישיר 
מנינגיטיס/מנינגוקוקסמיה?... אתמול בב"ב!


על המחלות מנינגיטיס / מנינגוקוקסמיה, שמעתם?

"מנינגוקוקוס" הינו חיידק המוכר בעיקר בשל יכולתו לגרום לדלקת קרום המוח (מנינגיטיס) - בעיקר בגיל הילדות. כמו כן החיידק יכול לגרום לזיהום בדרכי הנשימה העליונות או להתפשט דרך זרם הדם (מנינגוקוקסמיה) ולגרום לפגיעה רב-מערכתית.

אתמול זה קרה בבני-ברק.

במד"א התקבל דיווח על בן 12 עם קוצר נשימה. רופא במקום מזמין ללחץ דם נמוך והקאות.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אלעזר וואזנר ואלעזר קליין שהגיעו למקום, מצאו ילד בגיל 12 עם חום גבוה וכתמים אדומים לא מזוהים הפזורים על פני גופו.

צוות אט"ן ב"ב עם הפאראמדיק גיא ארזי והנהג רמי שפירא, הביעו את חשדם לחיידק הטורף (מנינגיטיס וגרורותיו), ופינו את הילד בנסיעה דחופה למרכז הרפואי "שיבא" בתל-השומר.

הצוות הרפואי במיון תה"ש גם העלה את רמת החשד, ובהתאם לכך צויידו צוות האט"ן וכונני "הצלה" שטיפלו במקרה בכדור מנע, והם התבקשו לפתוח דו"ח חשיפה כמקובל במד"א במקרים של חשיפה למחלות מדבקות.

מצבו של הילד קשה, מאושפז במחלקת טיפול נמרץ והרופאים נאבקים בכדי למנוע נזק נוסף בלתי הפיך.

נאחל לו רפואה שלמה ונצפה לבשורות טובות.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מנינגיטיס/מנינגוקוקסמיה?... אתמול בב"ב!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext