בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

Are we the Chosen People?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/3/2005 00:21 לינק ישיר 
Are we the Chosen People?

אן אויסצוג פון א בוך:

Jews aren't even the chosen people

The famous ditty by ...

How odd
of God
to choose
the Jews.

The anonymous Jewish response is not so well known:
It's not so odd.
The Jews chose God.

It might be comforting to believe that Jews were selected from among all other peoples as some kind of divine acknowledgement of their excellence. But Jewish sages tell the story somewhat differently. In the Midrash, God goes to all the nations of the world and asks them whether they would be willing to accept his commandments. Every one of them asks first for the details. What does he demand from them? When given specifics - things such as no stealing, killing, or adultery - they beg off; such laws would interfere with their lifestyles. Only the Jews were willing to accept. That, say the Rabbis, makes them not the 'chosen people', but rather the ' choosing people'.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/3/2005 00:47 לינק ישיר 

א יונגערמאן א חבר מיינער
איז געגאנגען אין שפיטאל קויפן א קאווע

אין זייט איז געשטאנען א גלח ארומגענומען מיט גבאים
אויסגעקוקט אן ערענסטער גלח

דער גלח שיקט איינעם פון זיינע משרתים רופן מיין חבר
ער האט זיך געישוב'ט גיין אדער נישט גיין
אבער מיין חבר איז געגאנגען

דער גלח פרעגט איהם
פארשטייט זיך אין ענגליש
IS IT SO THAT ABRAHAM AND ISSAC AND JACOBS

איז דאס אמת
אז די קינדער פון אברהם יצחק און יעקב
זענען דער עם הנבחר פון גאט?

מיין חבר האט געענפערט א גוטס
דער גלח האט זיך גוט צולאכט

לאמיר זעהן ווער ווייסט וואס מען ענטפערט אזא גלח ווען ער פרעגט אזא שאלה
אין תירוץ אבער א גוטס

איך וועל ענפערן דעם תירוץ און אן אנדערן געלעגענהייט



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/3/2005 19:19 לינק ישיר 

שטענדיג קומט דער משיח שקר אויף מיט אלטע מעשיות, ער מיינט ער איז מחדש חידושים

די טענה איז מער ווי צוויי טויזנט יאר אלט, נאך פון די קריסטן און די יונים, אט איז א מדרש (תנחומא וירא ה):

אמר רבי יהודה בר שלום בקש משה שתהא המשנה אף היא בכתב, וצפה הקב"ה שאומות עתידין לתרגם את התורה ולהיות קוראין אותה יונית והן אומרין אנו הן של ישראל, אמר לו הקב"ה למשה אכתב לו רובי תורתי ואם כן כמו זר נחשבו וכל כך למה, מפני שהמשנה היא מסטורין של הקב"ה ואין הקב"ה מוסר מסטורין שלו אלא לצדיקים שנאמר סוד ה' ליראיו

שוין געווען אזעלכע משיח'לעך ביי די צייטן פון רבי יוחנן בן זכאי וחבריו, ער קומט אראפ זעהט אויס איינמאל אין צוויי טויזנט יאר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2005 01:05 לינק ישיר 

עפ"ל. תמיד אתה מדבר סרה על ה' ועל משיחו אבל עתה הגדלת עשה. להרים יד על הקשר הנפלא בין הקב"ה לכלל ישראל? האין גבול? ישראל כשהן יורדין....
אשר בחר בנו מכל העמים. תנאי התנה במעשה בראשית אם יקבלו בנ"י את התורה וכו'. בראשית בשביל ישראל שנקראו ראשית. ועוד הרבה כהנה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > Are we the Chosen People?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext