הגיע לי שמועה שהצלה גוש דן פותחים סניף בירושלים לפי הבקשה של מר רונן בשארי מנהל מד"א ירושלים
והפתיחה הראשונה יהיה באבטחת אירוע סיום הש"ס
והמפקד האירוע כנראה יהיה הר"ר צבי עקשטיין המשמש כפראמדיק בכיר במד"א ואחראי רפואה בהצלה גוש-דן, אשר ירכז את פעילות הצוותות הרפואיים במקום.
|