בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מה היום בבן גוריון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/3/2005 22:54 לינק ישיר 
מה היום בבן גוריון

שמעתי שאושי אומר בקשר של הצלה
תודה למתנדבים משה מור. חיים אוטמזגין.שלומי יפרח.
הוא אמר לאחר 17 שוקים ולא הצלחתי לשמוע בגלל שהייתי בנתניה.
האם משהו יודע פרטים ע"ז
תודה
אני אוהב אותכם



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/3/2005 10:08 לינק ישיר 

הייתה החייאה מוצלחת על בן 42 כאשר, השוק הראשון שניתן היה ע"י הרה"ח ר' משה מור ולאחר מכן ע"י הנט"ן.
החולה פונה לתה"ש לאחר שהתייצב והוא מאושפז ביחידה.
עלו והצליחו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מה היום בבן גוריון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext