בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

חוד ש אדר - מחלוקת ר' זלמן ושני מרדכי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/3/2005 20:39 לינק ישיר 
חוד ש אדר - מחלוקת ר' זלמן ושני מרדכי

א גרויסע מחלוקה האט אויסגעשאסן צווישן הרב מ. שטויבער פון אנטווערפן צווישן אים און ר' זלמן לייב נ"י זיי רייסן זיך ארום גפערליך צוליב א גט רח"ל אזוי ווייט אז ר' מרדכי איז געקומען צו פארן דעם שבת קיין ווימ"ס כדי נישט צו דארפן זיין אין לאנדאן דעם שבת
דאס איז שוין די צווייטע מרדכי וואס ער צו שלאגט זיך די ערשטער איז הרב מ. רובינשטיין



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2005 16:45 לינק ישיר 

רבותי!
עס איז ממש פיקוח נפש!
די אהרונים זענען שרעקליך צעשאקעלט פונעם געהויבענעם באזוך אין לאנדאן פון הגאון הצדיק אבד"ק סאטמאר שליט"א און זיין אויסטערלישע הצלחה אינעם קאמפיין לטובת די ישיבה גדולה ד'סאטמאר.
האט רחמנות און טשעפעט נישט מיט זיי. אפילו זיי פרובירן צו פארקויפן פרישע געבעקסן, האט איינזעעניש און נישט זיי ציקירן.
זיי זענען נעבעך נישט שולדיג דערין.
זיי זענען פשוט נישט געוואוינט צו קוקן יענעמס הצלחה.
און מיר וואונטשן זיי אלע א רפואה שלימה במהרה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2005 16:30 לינק ישיר 

די מחלוקה האט אויך געפלאצט צוליב וואס ר' זלמן לייב נ"י זאגט שוין צו פאר ר' מרדכי די לעצטע 3 יאר אז ער גייט אים פארשאפן א האלב מיליאן דאלער פאר די נייע ת"ת אין אנטווערפן און ער האט אים נישט פארשאפט קיין איין דאלער נאר געמאכט מסיבות וואס ער האט צו געזאגט אז ער וועט העלפן און עס האט זיל נישט אויסגעצאאלט די עסן און די זאל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/3/2005 20:52 לינק ישיר 



http://images.nana.co.il/sitefiles/Netlife/Technology/cooljuggling.wmv



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > חוד ש אדר - מחלוקת ר' זלמן ושני מרדכי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext