בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ניסים פייער יעצט אין וויליאמסבורג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/3/2005 22:38 לינק ישיר 
ניסים פייער יעצט אין וויליאמסבורג

.
א ריזיגע פייער האט פריער אויסגעבראכן ביי ר' משה דוב פליישמאנס גראסערי אויף דיוויזשאן עוו

תוקן על ידי - EICHLER - 04/03/2005 22:43:14



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/4/2005 23:00 לינק ישיר 

כל הכבוד
מי כעמך ישראל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/4/2005 06:33 לינק ישיר 

ב"ה מאך פולע השתדלות פון גוטע אידן
איז ב"ה די גראסערי פון ר' משה בער צוריק געעפנט אויפן זעלבן פלאץ
וחי אחיך עמך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/3/2005 23:54 לינק ישיר 

א גוגל זיך האט דאס געגעבען.

http://www.pnimi.org.il/parasha/bamidbar/korach/korach.asp




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/3/2005 22:49 לינק ישיר 

דוכט זיך אז עס איז אין פר' קרח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/3/2005 18:54 לינק ישיר 

באראפארקער, עס האט א מקור אין בעש"ט על התורה ערגעץ, ער ברענגט עס פון איינעם, ווען איך וועל עס טרעפן וועל איך פאוסטן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/3/2005 08:02 לינק ישיר 

ווי איך הער איז עס געווען א עלעקטעריק פייער



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/3/2005 07:59 לינק ישיר 

די מקור איז א נייער. זייט עס איז דא א זאך וואס רופט זיך אינשארענס.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/3/2005 05:02 לינק ישיר 

נעבעך דער ר' משה דוב
מיר וואונטשן אז המקום ימלא חסרונך במהרה
מען זאגט אז נאך א שריפה ווערט מען רייך
האט עס א מקור?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/3/2005 23:11 לינק ישיר 

זיי וואינען העכער די גראסערי?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/3/2005 22:43 לינק ישיר 

גרויסע ניסים איז געווען ווען מען האט ארויסגעראטעוועט
הרה"צ ר' יצחק יוחנן האגער שליט"א מוויזניץ
מיט די גאנצע משפחה וואס זענען געווען איינגעזינקען אין א טיפן שלאף לכבוד שבת קודש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ניסים פייער יעצט אין וויליאמסבורג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext