בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היום: עוד החייאה מוצלחת ב"ה...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/3/2005 17:21 לינק ישיר 
היום: עוד החייאה מוצלחת ב"ה...


היום (ד') בשעות הבוקר התקבלה קריאה על אדם מחוסר הכרה בבית אבות ברח' עמרם גאון בב"ב.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן מרדכי עמאר, יעקב יוזשעף וצבי רודיך הגיעו למקום במהירות רבה.

"דן 348", מדווח עמאר, "בעמרם גאון מדובר בהחייאה".

לייפ-פאק, אמבו, קרדיו-פאמפ ו...
החברים מתחילים במתן סעד חיים ראשוני כשאליהם מצטרף צוות אמבולנס רגיל – הנהג יונתן בר-נון ובת השירות אמינה.

צוות נט"ן ר"ג בראשותו של הפאראמדיק ברק כהן נכנס ומתמקם.

- יוזשעף מחבר מוניטור.
- משתלם מכניס טובוס.
- עמאר מוכן לידו עם סקשן.
- יונתן על תיק התרופות.
- משתלמת נוספת מבצעת עיסויים.

. . .

"הפסיקו רגע עיסויים", אומר ברק... "חזר דופק, יפה מאד!"

לחץ דם – 160 סיסטולי...

החולה מקבל מעט תרופות לייצוב המצב, מתארגנים לפינוי...

- - -

ולהלן שני משפטים שאמר הפאראמדיק ברק, בעת הפינוי (אחד מחוץ לנט"ן ואחד בתוכו – לשיפוטכם) - - -

- "חבר'ה, תודה רבה לכם" -

- "בן 94 לאחר החייאה מוצלחת, יציב המודינמית לתה"ש" -

- - -

סיפורה של החייאה נוספת... ברוך ה'!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/3/2005 01:18 לינק ישיר 

כל הכבוד
ב"ה אצלנו באלעד אין בכלל החייאות אם כבר ליידות
שה' יעזור שגם בסניף בני ברק הצלה גוש-דן יגיעו רק לשמחות............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היום: עוד החייאה מוצלחת ב"ה...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext