בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

עוד לידה מוצלחת בס"ד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/3/2005 15:11 לינק ישיר 
עוד לידה מוצלחת בס"ד

ביום חמישי השעה 22:37 נתקבלה קריאה על יולדת לאחר ירידת מים, למקום הגיע ישראל הרשטיק שדיווח כי התינוקת כבר בחוץ. לא נותר לו אלא לחתוך את חבל הטבור ולהמתין לאמבולנס שיפנה לביה"ח.
לאם ולתינוקת שלום.
"מזל טוב"



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/3/2005 14:13 לינק ישיר 


יפה אדם101, הקדמתני!

המשך לבשר לנו בשורות טובות.

האם תחי' ובתה שנולדה לה במז"ט, פונו ע"י אמבולנס מד"א שהיה מאוייש ע"י המתנדבים ליאור קורח ויחיאל שטיגליץ.

איך כותב תמיד hazala101 - בשמחות אצל כולנו!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > עוד לידה מוצלחת בס"ד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext