בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

נייער קאנגרעס ביל סיידוואלק קר"י 750.00

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/3/2005 21:04 לינק ישיר 
נייער קאנגרעס ביל סיידוואלק קר"י 750.00

א נייער ביל
109th CONGRESS

1st Session

H. R. 3



סעקשאן 1702

פארט
1215 NY

איז יעצט אין קאנגרעס צו געבן פאר קרית יואל 750.00 טוזענט דאלער פאר סיידוואלקס אין די קריה
אין צוגאב צו אן אנדערען ביל פין 1.200.000

דאס איז נאר אופמערקזאם צו מאכען אז וועד הקריה ספענד נישט די געלט נאר די יו עס גאווערמענט אין יעדער איז בארעכטיגט דערצו אייניג

State of NY Village of Kiryas Joel sidewalk project $750,000



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/3/2005 04:24 לינק ישיר 

אנטשולדיגט לויט ווי עס קוקט מיר אויס איך האב עס נאכנישט געהאט קיין צייט צו שטודירען האט זיך עס רעדעצירט פין 1.250.000אין ביל hr3550 צו בלויז 750.000
דאס הייסט א שאדען פין 500.000



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/3/2005 22:11 לינק ישיר 

עקשטיין.
דו זאגסט ווייניג.

דו ווייסט אז די ווילידזש האט אויסגעגעבן איבער א האלב מיליאן דאלאר פאר די טראסק אין לאנדאן, פון די נייע קאנגרעס געלט?

שומו שמים!

די ווילידזש וואס דער הייליגער מישמאשער האט אזוי געוויינט דערויף זאל טאן אזעלכע קרימינאלע זאכן.

אוי ואבוי, וויפיל קענען מיר דערהייבן אין גלות המר והנמהר!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/3/2005 21:50 לינק ישיר 

יעצט ווייזטו אויך אז די רעדסט וואס די ווילסט און נישט וואס איז.
וועד הקרי' בויט סיידוואקס אויף נייע גאסן און די ווילידזש בויט איבער אלטע גאסן סיידוואקס



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > נייער קאנגרעס ביל סיידוואלק קר"י 750.00
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext