בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

זה "הצלה גוש דן"!!!!!!!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/3/2005 12:52 לינק ישיר 
זה "הצלה גוש דן"!!!!!!!!!
מצורף קובץ

מתנדב "הצלה גוש דן" מתפס לקומה שניה באירוע של חשש לאסון בליל שישי בב"ב.

מנהלים יש פרטים?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/4/2005 01:42 לינק ישיר 

לא
witty
לא כתב אלמוני !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/4/2005 16:37 לינק ישיר 

אותנו לימדו שבטיחות קודמת לכל יהיה מה שיהיה הלולין הזה סיכן את עצמו וחבל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2005 16:42 לינק ישיר 


מה נזכרתם שוב בנושא?

כבר לעסנו אותו היטב בעבר. כל אחד הגיב, ראינו ושמענו. די!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2005 14:01 לינק ישיר 

witty
=
כתב אלמוני



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2005 00:29 לינק ישיר 

זה פשוט מזעזע שאתם מתגאים בזה שכחתם כלל ראשון safety first כפפות וכדומה זה דבר כ"כ מסוכן שאני המום שלא זורקים אותו מהצלה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2005 22:46 לינק ישיר 

המבין יבין, והלא מבין.... טיפש הוא!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/3/2005 16:43 לינק ישיר 

מה הקשר לחילול שבת
מה אתה מערב דת ונוהלים ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/3/2005 14:08 לינק ישיר 

אתה כונן?
מהכרות אישית מדובר בהרבה יותר מכונן.... מדובר ב...
טוב, אני מכבד אותך ואת הפורום...

אבל דבר אחד, לחלל שבת על פיקוח נפש זה בלי בעיה... ולטפס זה מסוכן?

כשמדובר בחשש לחיי אדם שום דבר לא יעמוד מול מי שמסוגל להציל/לעזור.

ושוב כמו הקינטור שלך על ביטול האמבולנס בשבת.. אתה לא תבין עד שהילדים שלך יהיו בבית ואתה בחוץ או אז נראה אותך מקפץ ממרזב למרזב בלי שום שיקול דעת .
אצלינו כל ישראל אחים.
ע"כ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/3/2005 01:57 לינק ישיר 

זה בסדר הוא עדיין בהתלהבות
מסוג האנשים שלא מפעילים שיקול דעת ויזנקו לבית בוער ללא מסכה כדי להציל חיים של אחרים וכמובן מבלי לחשוב שהוא נושם גז co ועלול לאבד את קו החשיבה .. <<דוגמא קטנה>>

ואם זה מעניין אותך אני כונן (שפוי!)
לא של הצלה ירושלים ולא של בני ברק לא פעם ולא כעת
אלא של מד"א ...

ומה שהכי חשוב בהודעה הזו
אם אני אומר שהוא פעל לא נכון זה השמצה ???
זוהי הבעת דיעה , ובמקרה הנ"ל דיעה נכונה בהחלט!

תוקן על ידי - witty - 14/03/2005 2:02:31



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/3/2005 00:54 לינק ישיר 


מאזדה_6!

לחיצה קטנה על הדוושה, ואתה כבר מזנק?!

אל תשתלח סתם כך ב-witty, דרך זו אינה נכונה ואינה מכובדת.

- - -

ואליך witty!

המתנדב עשה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו האישית. לא הייתי שם, אולם כפי שהתגלגל לאוזני, הוא עשה זאת בצורה זהירה ושקולה, וברגע שזה כבר לא היה נראה לו, הוא לא רצה להמשיך הלאה, כמפורט בכתבה.

מה שרצינו כאן להראות, זה עד כמה בוער בליבם של המתנדבים לעזור בכל צורה שהיא, כידוע...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/3/2005 00:42 לינק ישיר 

witty
כל מי שלוחץ על השם שלך מבין למי אתה שייך!!!!!!!

כל התגובות שלך הם רק ורק ביקורת והשמצות...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/3/2005 00:39 לינק ישיר 

"אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת ד'"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/3/2005 00:28 לינק ישיר 

חיפושים ? יערות ? רוטר ?
נו.. טוב ...
השם שלי מופיע שם ?
אז תפסיק לבלבל
מה שבטוח שאם מוישי היה נופל אף אחד לא היה מבטח אותו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/3/2005 23:05 לינק ישיר 

witty [היקר?!]

לא כל מה שאצלך זה מסוכן זה אצל כולם!

אתה סתם מברבר ומקנטר בלי לדעת ובלי להכיר...

אתה מכיר ת'מתנדב הנ"ל?

מדובר באחד שלמד את זה במשך חודשים!

להבא לפני שאתה לוחץ על שלח.. תחשב שוב ואולי גם תרים טלפון ותברר...

למה אצלכם "הצלה ירושלים" כשעושים חיפושים [יותר נכון שמספרים שעושים חיפושים.... ] ביערות בלילה זה לא מסוכן ורק כשזה נוגע ל"הצלה גוש דן" זה מסוכן ואסור וכו'

חאלס' טוס לרוטר ותניח לנו!


מוישי... כל הכבוד תמשיך כך על אפם וחמתם של המשמיציפ הסדרתיים.
כי כל דבר שנעשה לש"ש יוצא מזה רק טוב.

כפיים למוישי





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/3/2005 17:41 לינק ישיר 

והכותרת מסיימת במשפט
"פן נוסף בפעילותם של מתנדבי מד"א הצלה גוש דן"

זה בולשיט
ולא ניראה לי שאושי שלומוביץ' או איציק וינברגר היו מצדדים בו

מה שהוא עשה זה ממש לא גאווה ובטח לא מעל דפי הפורום
לא חסרים ליצנים שילמדו ממעשהו השוטה (פשוט כך) והמסוכן
אני לא מבין למה אתם מפרגנים לו על כך ???
הרי הדבר הראשון שמלמדים בעזרה ראשונה זה הבטיחות!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > זה "הצלה גוש דן"!!!!!!!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext