בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

jewboy ווי גייט עס מיט שלום בית

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/3/2005 17:10 לינק ישיר 
jewboy ווי גייט עס מיט שלום בית

מ'זאגט אז סאיז א סגולה צו פרעגן א פרישן אינגערמאן ווי אזוי סאיז מיט שלום בית



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/3/2005 20:27 לינק ישיר 

יא יא, ס'איז א סגולה צו פרעגן אבער נישט ברבים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/3/2005 20:25 לינק ישיר 

דזובוי די דאווענסט נאך?

איך קען א איד וואס דאווענט נישט קיינמאל, ער טענהט אז נאך די חתונה האט מען אים געזאגט די האסט גיט געדאווענט, זייט דעמאלט דאווענט ער שוין נישט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/3/2005 17:13 לינק ישיר 

מיט דיר איז אלעס בסדר?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > jewboy ווי גייט עס מיט שלום בית
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext