בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. קשה בצומת גהה בליל שבת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/3/2005 17:19 לינק ישיר 
ת.ד. קשה בצומת גהה בליל שבת
מצורף קובץ


בליל שבת, סמוך לשעה 19:00 ארעה תאונת דרכים באזור מחלף גהה על ז'בוטינסקי מכיוון בני ברק לפתח תקווה. בתאונה מעורבים 3 כלי רכב, 5 פצועים פונו מהמקום לבתי החולים בלינסון ותל השומר, ביניהם פצועה במצב בינוני ופעוטה במצב אנוש.

נבדקת סיבת התאונה. כנראה כתוצאה מאי ציות אחד הנהגים לרמזור אדום.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2005 14:38 לינק ישיר 


EMTyarkon יקירנו!

קבל נא את הערכתנו על המעקב שלך אחר מצב הפצועים, ועל דאגתך ליידע אותנו בכך, דבר חשוב כשלעצמו.

המשך לבשר לנו בשורות טובות.

אגב, מאותו לילה (של ההחייאה ב"גפן פוריה") על אט"ן קיראון עם חיים רצאבי, לא עשית יותר משמרות, או שלא היו סקופים מעניינים?!

שתף אותנו...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2005 11:14 לינק ישיר 

ב"ה הילדה שוחררה מביה"ח לפני כשבוע.
שנשמע רק בשורות טובות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/3/2005 22:25 לינק ישיר 

קצת הודעות משמחות:>>>

התינוקת שהייתה פצועה אנוש טופלה בידי צוות נט"ן ירקון. כשהפראמדיק התותח מועואיה כבאה טיפל בה במסירות רבה ובמיומנות נפלאה בכל הפורצדורות שכללו . אינטובציה, והתרופות שנתן דרך ה BIG בכדי לייצב את מצבה. ושמעתי ממנו שהוא ביקר אותה מספר פעמים כבר בשניידר והיא כבר יצאה מטיפול נמרץ ב"ה ואפילו חייכה אליו. סיפור מרגש בפני עצמו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/3/2005 17:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. קשה בצומת גהה בליל שבת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext