בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מה אם התאונה ביום ה' ברבי עקיבא בב"ב ? ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/3/2005 18:51 לינק ישיר 
מה אם התאונה ביום ה' ברבי עקיבא בב"ב ? ?

יש פרטים או משהו ?

אופנוע היה על הכביש ומלא סקרנים ? ?.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/3/2005 18:40 לינק ישיר 


הדיווח היה על אופנוען שנפגע בראשו מרכב.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן שלמה שלומוביץ, ישראל הרשטיק, יצחק הופמן וצבי רודיך שהגיעו למקום, דיווחו כי מדובר בפגיעות קהות בלבד בפלג גוף שמאלי, ולא כפי שדווח.

אמבולנס מד"א מאוייש במתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יצחק שיינפלד וש. ב. בראשותו של הנהג יוחנן וייס, קיבעו אותו כראוי ופינו אותו במצב קל לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

(אגב, גם נט"ן ר"ג שהגיע למקום לאור הדיווח הראשוני על פגיעת ראש, הגיע למקום, הציץ וביטל את עצמו).



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2005 09:23 לינק ישיר 

כן.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/3/2005 19:59 לינק ישיר 

אתה מדבר על ר"ע פינת אלישע?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מה אם התאונה ביום ה' ברבי עקיבא בב"ב ? ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext