אמש בשעות הערב התקבלה הודעה על נפילה מגובה ברח' הירקון בב"ב.
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אלעזר בירנצווייג, ליאור קורח ושלמה יפרח שהגיעו למקום במהירות, איתרו אשה שנפלה מהקומה השניה ונפגעה באורח בינוני.
הם הגישו לה את הטיפול הראשוני וצוות נט"ן פינה אותה במצב יציב לבית החולים.
נשלח ב-22/3/2005 19:02
בבקשה נא לדייק בפרטים!!!
א. מדובר בגבר כבן 25.
ב. נפל מסולם בגובה של כשני מטרים.
ג. סבל מ:פגיעת ראש.
לאחר איבוד הכרה.
שבר ביד.
ד. כוננים נוספים היו במקום.
ה.
נשלח ב-23/3/2005 16:13
כולנו כאחד:
הידד לאדם 101!
באמת תודה רבה,
לכן קיים הפורום, להגיב ולשפר, להוסיף ולספר.
אגב, שמחים היינו באם היית מצ'פר אותנו ואת הכוננים הנוספים שהיו במקום, ומזכיר את שמם הטוב, כאן על גבי הכתב.