בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נהג מונית (שירות) לקח עץ בספיישל.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/3/2005 14:39 לינק ישיר 
נהג מונית (שירות) לקח עץ בספיישל.
מצורף קובץ

היום בבוקר ב 6:30. בכביש 412 בין נווה מונוסון לאור יהודה. לא היו נפגעים ב"ה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/3/2005 16:20 לינק ישיר 


אומרים לי לכתוב לך כך:

"הרשה לנו לנחש שעשית לילה על אט"ן קיראון?!"

(תחילה באירוע ב"גפן פוריה" וכלה בתאונה זו...)

בכל אופן תודה על התמונות המקצועיות.

עשה חייל!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/3/2005 14:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נהג מונית (שירות) לקח עץ בספיישל.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext