היום בבוקר ב 6:30. בכביש 412 בין נווה מונוסון לאור יהודה. לא היו נפגעים ב"ה.
אומרים לי לכתוב לך כך: "הרשה לנו לנחש שעשית לילה על אט"ן קיראון?!" (תחילה באירוע ב"גפן פוריה" וכלה בתאונה זו...) בכל אופן תודה על התמונות המקצועיות. עשה חייל!!!
.