ערב הוקרה לנשות מתנדבי "הצלה" גוש-דן
ערב מיוחד של הוקרה והערכה נערך לנשות מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן, העומדות מאחורי בעליהן במסירות מופתית, בפעולותיהם הרבות בהחשת עזרה וסיוע לחולים ונפגעים.
הערב שנערך ביוזמת הנהלת הארגון, התקיים באולם הכינוסים ב"בית הצלה" בבני ברק, והשתתפו בו כ-120 נשות מתנדבי הארגון מכל אזור גוש-דן.
הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל הארגון מוסר, כי ערב זה נועד לבטאות, ולו במקצת, את ההערכה העצומה לאותן נשים מסורות העומדות מאחורי בעליהן, היוצאים בכל עת ובכל שעה להושיט עזרה ולסייע לחולים ולנפגעים.
את פני הנשים קיבלה איגרת, שכללה מונולוג מרגש, בו פרס אחד המתנדבים את הזכויות הרבות העומדות לאשת מתנדב העומדת לימין בעלה, ושיתף אותה ברגשותיו בעת צאתו מן הבית לאירוע זה או אחר, אליו נזעק למען הצלת חיים.
בדברי ברכה שמסר רב הארגון הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א גאב"ד "חוג חתם סופר", עמד על גודל חלקם וזכותם של הנשים בפעולות ההצלה. "זה לא רק עצם פעילות ההצלה", אמר הרב שטרן, "אלא יש לכם גם חלק בכל הפעולות הטובות שיעשה אותו אדם לאחר שיבריא, וזאת בזכות שאיפשרתם לבעליכן המתנדבים המסורים, לצאת ולבצע את אותן פעולות רפואיות חשובות".
בתוכנית אומנותית מיוחדת הופיעו לפני הציבור הגב' צ. שלסר תחי' במופע ייחודי מרגש וסוחף, ומר יהודה ברקן בפרקי הומור וסאטירה בסימן חג הפורים העומד בפתח.
במהלך הערב שנערך בחסותו האדיבה של מנכ"ל אולמי "פנינת חן" יעקב ווסנר, הוגשה ארוחת ערב חגיגית ועשירה. לקראת הסיום, קיבלה כל אחת מהנשים שי יוקרתי בצירוף משלוח מנות עשיר.
 |
|
|