בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

הכנסת ספר תורה סאטמאר-מאנסי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/3/2005 22:58 לינק ישיר 
הכנסת ספר תורה סאטמאר-מאנסי

יעצט בשעת די שורות ווערן געשריבן קומט פאר די הכנסת ספר תורה אין מאנסי!

תנו כבוד לתורה!



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/4/2005 18:21 לינק ישיר 

ווי אינטערעסאנט ס'קלינגט נאר, מוז מען דא געבן א געזונטן [ביטערן] שמייכל!

עס איז געווען א "הכנסת ספר תורה" צום א ביהמ"ד וואס איז ביזדערווייל נאר אפן געווען די איצטיגע ימים נוראים, דערנאך איז עס געווארן פארמאכט... ביז'ן איצטיגן "הכנסת ספר תורה" שושן פורים!! און דערנאך האט מען עס צוריק פארשפארט!!

עס הייסט יעצט אז מען גייט נאכאמאל אריינגיין "שבועות"...

[פון פסח איז נישט קיין רעדע, ווייל דער רב הגה"צ ר' חיים יושע איז נישטא]

* * * מען רעדט דא פון ביהמ"ד "חמדת ישראל" שע"י קהל ויואל משה ד'סאטמאר [?] מאנסי * * *

ווי איך האב שוין געשריבן אין א פריערדיגן אשכול איז געווען די "אבן הפינה" חורף תשנ"ט... [עס פעלט נאך אויס צושרייבן: לפ"ק ? אדער מען וועט אליין כאפן...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/3/2005 03:15 לינק ישיר 

גיב א פונקליכען באריכט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > הכנסת ספר תורה סאטמאר-מאנסי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext