בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

יום טוב אין ברסלב ירושלים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/3/2005 14:00 לינק ישיר 
יום טוב אין ברסלב ירושלים

רבי יעקב מאיר איז אוועק פון די גרויסע שוהל
און געדאווענט מיט זיינע חסידים אין זופניק



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2005 02:19 לינק ישיר 

אנטשולדיגט, פארגעסן צו לייגן דעם לינק:

http://masoret.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1327623



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2005 02:17 לינק ישיר 

אין בחדרי חרדכים זע איך נאך פרטים וועגן די מעשה:


כידוע מקום תפילתו של הרי"ם שכטר בביהמ"ד אור הנעלם של ברסלב מא"ש כל השנה עכ"פ בשחרית בבוקר ובפרט בפורים שמתפללים ותיקין

כידוע שהקבוצה של הרי"ם שכטר נקראת "קהילה" הם התפללו השנה בבניני זופניק שברחוב שטראוס ובברסלב מא"ש התפללו הקבוצה שנקראת "מורשת הנחל" התפללה בברסלב מא"ש (שבד"א היא קבוצה יותר גדולה כי היא לא מונה בתוכם קנאים וזה חברה דומיננטים)

לאט לאט הרי"ם שכטר מאבד מחשיבותו בברסלב

בברסלב קוראים לזה ירידת דרגה

אחת הטענות העיקריות עליו שהוא נהיה כעין אדמו"ר מה שברסלב סולדים מזה מאז פטירת האדמו"ר (על אף שאלה שרצים אחריו הם חסידי סאטמאר וכדומה אבל עכ"פ זה יוצר רושם שלא מקובל בברסלב
משהזוכמיר

ההפסד הוא של הטוענים נגדו כי הוא איש קדוש ומרומם בית ברסלב בעולם כולו
חברציק

מה הקשר?????????
גם ככה הוא ישאר קדוש מעונה
משהזוכמיר

נו מה לעשות שאתה לא יודע על גדלותו של הרי"ם שכטר ועל מעמדו גם בכל שדרות הציבור החרדי
משהזוכמיר

מחלוקת בחסידות בלי רבי? הגם השיא הזה נשבר?
יהופיץ

יש עוד חסידות בלי רבי שיש שם מחלוקת.בעצם, שם צד אחד טוען שיש רבי.
נושא_ונותן

משהזוכמיר, אם אתה קופץ כך, נראה שגם אתה לא מכיר בגדולתו של הנ"ל.
די לכותרות סופרלטיביות!
ארדבלייר


נו"נ,

הם לא טוענים שיש רבי. תדייק.
דוד10

לאן הגענו האם גם בקדוש העליו הזה נפגע?

האם היהודי היקר הזה שלא מענייןם אותו רק כבוד שמיםפ גם הוא פוליטקאי קטן? (רבי חסידים)

ה' יציל וישמור.
רמי_בר_חמא



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > יום טוב אין ברסלב ירושלים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext