בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

פרישע שגעון: ר' בנציון אויף אי.בעי.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/3/2005 00:42 לינק ישיר 
פרישע שגעון: ר' בנציון אויף אי.בעי.
מצורף קובץ

עפעס א צערידערטער פון לאנדאן איז אויפגעקומען מיט א נייעם פארטל צו מאכן א פאר דאלער מיטן פארקויפן אויף אי בעי בילדער ווי ר' בנציון און רמ"ד טאנצן אינאיינעם.

די בילד שיקט ער נאר אויף אי.מעיל

דערווייל האלט די בילד ביי איבער 20 דאלאר, און 21 מענטשן האבן שוין אריינגעגעבן א ביד.
דא איז דער לינק.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/3/2005 16:36 לינק ישיר 

באראפארקער
קיינער פלאצט נישט ב"ה.
עס איז בלויז די שגעון אז מ'לייגט ארויף בילדער פון באבוב'ער רבי'ס אויף אי.בעי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/3/2005 04:20 לינק ישיר 

דא קענט איר עס באקומען פאר ביליג...

HTTP://MASORET.HYDEPARK.CO.IL/HYDEPARK/TOPIC.ASP?WHICHPAGE=1&TOPIC_ID=1325556



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/3/2005 04:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

Hve it here for Free

http://www.hydepark.co.il/hydepark/upload06/050327_101852-321_fgh.jpg



Don''t Do What I Wouldn''t...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/3/2005 03:01 לינק ישיר 

די קעפעל פין דיין אשכול איז נישט ריכטיג, ווייל די עיקר חשיבות פין די בילד איז די צוויי צוזאמען, און די פלאצט אז א בילד פין רז"ל און ר"א איז נאכנישט געווען אויף איבעי. נישט קשה, עס וועט נאך קומען ענקער צייט, נישט מיט אלעם איז מען אין באבוב הינטער שטעליג סאטמאר.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > פרישע שגעון: ר' בנציון אויף אי.בעי.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext