בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש: החייאה מוצלחת ברח' כהנמן בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/3/2005 16:56 לינק ישיר 
אמש: החייאה מוצלחת ברח' כהנמן בב"ב


אתמול (ד') בשעות אחה"צ, התקבלה קריאה על מחוסרת הכרה בבית אבות ברח' כהנמן בב"ב.

תוך דקה הודיעו שני מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יהודה לונדנר וצבי רודיך, אחד מהם עם לייפ-פאק, שהם במקום.

שניות ספורות עוברות ו...

- "דן 364" – "דן שומע" – "ברח' כהנמן בב"ב מדובר בהחייאה" – "קבלתי. תודה".

צבי לוקח לידיים את הנושא הנשימתי, כשתוך כדי הוא גם בודק אישונים,
יהודה מחבר את המדבקות של ה'לייפ-פאק', כשתוך כדי הוא מבקש מהצוות במקום טפסים עם סיכום מחלה של הגברת.

מתנדבים נוספים מגיעים לעזרה - - -

משה מור מגיע, מחבר גם את ה'לייפ-פאק' שלו (עם מוניטור) ומסייע לצבי בהנשמות.
יחיאל שטיגליץ נכנס, מתחיל בעיסויים.

צבי אומר: "אני צריך פה סקשן".
יהודה שכבר הספיק בינתיים להכין זאת, מגיש לו – "הנה, מוכן לך".

מרדכי עמאר נכנס, מחליף את שטיגליץ בעיסויים.
יהודה גרינצייג (כונן לכיש) נכנס ומשתלב בפעילות. בודק מה קורה עם החמצן.

האספירציה התגלתה כ'קופי-גראונד' שלא פסק. היה צורך מדי זמן קצר להפסיק הנשמות ולבצע סקשון נאות.

- - -

צוות אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים היעילים עידו גרובר, שי פנחס, מתנדב והמשתלמת יעל, נכנס ומקבל דיווח...

- "שלום, בת 84, כרגע לא ידוע רקע, מזה כ-8 דקות בהחייאה מלאה, אישונים מורחבים, סיכום מחלה בדרך לכאן".

- - -

יהודה ל. מחליף את משה בסיוע בהנשמות,
משה מחליף את מרדכי בעיסויים.

המשתלמת פותחת וריד,
יחיאל מחבר מוניטור,
עידו מכין אינטובציה,
שי על תיק התרופות, כשהוא קורא – "עמאר, לכאן!"

וריד – פתוח,
אינטובציה – היתה קשה בגלל ה'קופי-גראונד' השופע, אך בסוף עידו אומר – "זה בפנים"...
צבי משלים קפנומטר ומסנן ויראלי, ויהודה ל. ממשיך להנשים.
תרופות – בסיועו של מרדכי - מוחדרות...

- - -

משה מעסה, כשלפתע...
"מה קורה במוניטור?" – כך, עידו - - -
כולם נדרכים לשמע צליל מסויים...
אכן כן, חזר דופק. על המסך נפרס קצב סינוס (NSR) חד-גוני - - -

במקביל משה בודק קרוטיד ומאשר את קביעת המוניטור,
צבי בודק – "יש גם רדיאלי. תביאו מדל"ד".

- - -

מתנדב האט"ן מביא מדל"ד - - - 140 סיסטולי!
מרדכי מכין סט נוזלים.

אלעזר קליין שהצטרף לסייע יוצא להביא מיטה,
מתארגנים לפינוי...

- - -

וכך, לאחר החייאה קשה, אך מוצלחת ב"ה, פונתה בת ה-84 במצב יציב לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

- - -

תודה לכם, חבר'ה!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש: החייאה מוצלחת ברח' כהנמן בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext