להולדת בנו בשעטו"מ. וגם לאביו המתנדב היקר הרב ר' יואל להולדת הנכד... הרבה מזל טוב מ כ ו ל ם .... מוטי וובר:
מזל טוב מזל טוב הרבה נחת שתזכה לגדלו לתורה ולחופה ולמעשים טובים... אולי עכשיו תיזהר בנהיגה בכביש!!!
מוטי הרבה מזל טוב....