מי ומה?
הסכת ושמע!
- - -
בשעות הקטנות של הלילה, בליל שישי, התקבלה קריאה על אדם מחוסר הכרה ברח' דוב הוז בבני-ברק.
בכירי צוות צפון העיר מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אליהו לוינשטיין ואמיתי מושקט שאיישו אמבולנס רגיל בכוננות, הגיעו למקום במהירות יחד עם המתנדב אברהם הרשטיק.
עם בואם גילו הם אדם כבן 70 כשהוא שרוע על הריצפה, ציאנוטי, ללא דופק וללא נשימה.
- "מה קרה גב'?" – שואל אמיתי.
-"הוא סובל על הלב, וכבר חצי שעה הוא לא עונה לי" – מייבבת אשתו.
בעוד החברים מתחילים בפעולות החייאה, מיהר אלי לדווח:
- "דן 52" – "שומע" – "ברח' דוב הוז בבני-ברק מדובר בהחייאה" – "תודה".
למאמצי ההחייאה מצטרפים גם המתנדבים ליאור קורח ודוד בן-שמואל.
אמבולנס רגיל בראשותו של אילן מועלם יחד עם צבי גלעד והצוות, מגיע למקום, ומסייע בפעולות ההחייאה.
צוות נט"ן פ"ת שהגיע למקום עבר להחייאה מתקדמת, שבסיומה הוכתרה ההחייאה כמוצלחת ב"ה, והאדם הועבר לביה"ח "בילינסון" בפ"ת במצב יציב.
- - -
תודה לכם, חבר'ה!
|
|