בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

אויף די וואנט פון בית הכסא קר"י ביה"ח

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/4/2005 03:10 לינק ישיר 
אויף די וואנט פון בית הכסא קר"י ביה"ח
מצורף קובץ

גענומען מיט מיין פאלם... נו ווער שרייבט אזא זאך ...

וואס דארף מען דאס שרייבען נעבען א בית הקברות ...

דער 'יזכיר לו' איז ממילא דא ...וועמען קען דען איינפאלן צו זינדיגען אין אזא ארט???



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/4/2005 15:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אויב GOOGLE קען זעהן אלס קען מען דאך גלייבען אז עס איז דא אן 'עין רואה' איבעראל

http://maps.google.com




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/4/2005 16:08 לינק ישיר 

goole see everything over here
keyhole.com



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/4/2005 17:13 לינק ישיר 

יוחי וועלעכע פאלם האסטי ?
סדא עפעס א משיגענער וואס שרייבט אין אלע בית כיסא ווי ער קימט אן אין בארא פארק וויליאמסבורג און מאנרא
קיק ארים איבעראל וועסטי זען.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/4/2005 17:35 לינק ישיר 

YOHCEE
דו שרייבסט:
"גענומען מיט מיין פאלם"
נאך די אלע מערכןת אין א"י און חו"ל קעגן די פאלמס און סעלפאנס שעמסטו זיך נישט שרייבען אזוי? און ווער נישט אויב דו וועט פאלגען די "גדולים"?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/4/2005 17:38 לינק ישיר 

ער איז דאך געווען בשעת מעשה אין קרית יואל, וואס פארשטייסטו נישט?...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/4/2005 17:43 לינק ישיר 

יוחי, וויאזוי קומט מען אהן צו א געוויסע פלאץ דארט אין די סאטעליט מאפ? דיין בילד זעהט אויס ווי דער ביה"ח אין קרית יואל, איז עס טאקע? מיר דאכט זיך אז איך זעה סקאנעמאנק ראוד

יישר כחכם למפרע



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/4/2005 18:00 לינק ישיר 

יא, די מעסעדזש אויף ביהכ"ס וואנט האב ליין איך שוין אסאך יאהרען אין טאהש קודש, אויף די בית הכסא וואנט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/4/2005 03:41 לינק ישיר 

גיי אריין אין וויליאמסבורג קענסטו זען די דרשות אויף אלע בית הכסא'ס.

אמאל איז דא געווען א אשכול "המוכיח מעל גבי כותלי בית הכסא" איינער האט א לינק?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2005 17:05 לינק ישיר 

פאר די וואס האבן זיך געבענקט נאך דעם אשכול

http://masoret.hydepark.co.il/hydepark/topicarc.asp?topic_id=561221



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > אויף די וואנט פון בית הכסא קר"י ביה"ח
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext