בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

כל העולם כולו - גיליון מס 102

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/4/2005 10:01 לינק ישיר 
כל העולם כולו - גיליון מס 102
מצורף קובץ

.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/4/2005 17:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מ'זעהט מיט וואס א הערצה דער "עבד לעבדי ד'" קוקט זיך צו צום רבי'ןס תנועה!!

רבותי! וואס באדערט דעם גבאי אזוי שטארק, אז ער קוקט זיך אזוי איין??

איך האב געטראכט און געטראכט, און איך האב באקומען דעם ענטפער!

דער גבאי האט פאר 2 חדשים צוריק חוזק געמאכט פון דעם אז ר' אהרן נעמט די הענט אין מויל! איר געדענקט? דא שטייט ער אין שטוינט אז כ"ק דער רבי זאל זיין געזונט טוהט דאס זעלבע!!


ווארט מיט געדולד נאך אביסל וועט איר האבן א בילד פון די הייליגע צורה פון וויליאמסבורגער רב וואס וועט אוודאי נאכטוהן די "הייליגע תנועה"...





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/4/2005 17:24 לינק ישיר 

אוהב0ישראל די ארבעטסט אפשר ביי כל העולם כולו ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/4/2005 21:10 לינק ישיר 

יא



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/4/2005 23:49 לינק ישיר 

אוהב

פעם ראינו אותך הרבה בב"ח לאן נעלמת?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/4/2005 19:25 לינק ישיר 

בוא נאמר שהקציתי את בחדרי חרדים כבר קרוב לשנה מחמת מיאוס...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/4/2005 22:04 לינק ישיר 

מיאוס בשביל ... ???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/4/2005 05:23 לינק ישיר 

די אוהב ישראל האט אונז אויסגענארט

אויפ'ן אמת'ן שער שטייט נאר בבאבוב שטייט נישט בבית האדמו"ר

וואס ליגט אונטער דעם ?

געב ארויס די אמת אז נישט וועסטו מער נישט זיין באגלייבט



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/4/2005 06:28 לינק ישיר 

דישיגוטר

וואלסט שוין געדארפט פארשטיין אז אזא סארט צייטונג ווי כח העולם כולו וואס האט נישט קיין עד'ס איז אלעס שלמונים, שיק אריין נאך א פאר גראצער וועט שטיין וואס דיר שמעקט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/4/2005 11:27 לינק ישיר 

מ שפונה אלי בשאלות, צריךלדבר עברית או אנגלית, כי אני ואידיש לא מבינים אחד את השני



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/4/2005 12:14 לינק ישיר 

אז איך אתה מסתדר בפורום הזה?
ומה יש לך נגד בח"ח?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/4/2005 16:42 לינק ישיר 

אני יפרש

אתה אוהב ישראל
אתה למה רמית אותנו בשער האמתי כתוב רק בבאבוב ולא בבית האדמור מבאבוב

אם לא תגיד לנו מה קבור מאחרי זה אז איבדת את האמון אצלינו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2005 01:38 לינק ישיר 

מה שקבור בגדול זה הרצון באותה שעה (כשהכל היה כל כך רותח בבאבוב) לא להיכנס למחלוקת החסידות. ביקשו מאיתנו כמה גורמים להמתין, ונענינו לבקשתם שלא למשוך יותר מידי אש.

לדעתי אין בכלל ספק מיהו האדמו"ר מבאבוב כיום, אבל מי אני הקטן שאתבטא בענין.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > כל העולם כולו - גיליון מס 102
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext