בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

פריש: נייע הייד פארק: JOL פארומס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/4/2005 21:42 לינק ישיר 
פריש: נייע הייד פארק: JOL פארומס

איך ווייס נישט צו מ'מעג שוין וויסן, און אויב עס איז בכלל א סוד. אנדערע מסורת-פארומס דא אויף הייד פארק ציען זיך ארויס פון דא איבערלאזענדיג דא אלע אשכולות.

כאפט דא א בליק:
http://www.jol.co.il/forums/list.asp

די חסרונות מיט הייד פארק איז איבריג צו שרייבן.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/4/2005 04:55 לינק ישיר 

COL is not so good as hydepark



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2005 01:54 לינק ישיר 

what does the oilem think of this new JOL forums?

do you like better HYDEPARK or JOL?

Please answer this poll to make our forum better @ http://pirtzufal.freepolls.com/cgi-bin/polls/001/poll_center.htm

תוקן על ידי - pirtzufal - 07/04/2005 2:09:44



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/4/2005 22:37 לינק ישיר 

קענסט די רש"י אין פ' וירא אויף "אמלטה נא שמה"? נ"א בגימטריא 51 שנה, און סדום איז געווען 52, האט דער באשעפער רחמנות געהאט אויף די שטאט "מצער" וואס האט געהאט "ווייניגער עבירות" מיט 1 יאר!!

די זעלבע דא מיט הייד-פארק!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/4/2005 22:27 לינק ישיר 

ווארט צו ביז זיי וועלן האבן אזויפיל פארומ'ס ווי היידפארק.

איך האלט אז דא אויף היידפארק איז דאס שוין אריבער די מאס.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/4/2005 22:11 לינק ישיר 

דאס שנעלקייט איז מורא'דיג!!

אלעס נעמט "האלב'עטע סעקונדעס"!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > פריש: נייע הייד פארק: JOL פארומס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext