בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

האם מישהו יודע?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/4/2005 00:05 לינק ישיר 
האם מישהו יודע?
מצורף קובץ

מה קרה בכביש 4 ראיתי שאיציק וינברגר עולה ויורד את גשר גבעת שמואל הלוך וחזור ומחפש ואחריו עוד 2 אופנועים מחפשים.
ובסוף עצרו ליד גשר רמת אלחנן.
המשכתי הביתה לכיון אלעד ראיתי את הנט"ן נותן גז לכיון ההוא.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2005 01:02 לינק ישיר 

מינון יתר/ניסיון התאבדות מתחת לגשר של רמת אלחנן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > האם מישהו יודע?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext