בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

וויזשניץ בני ברק: ווידער יום טוב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/4/2005 17:52 לינק ישיר 
וויזשניץ בני ברק: ווידער יום טוב


אין "בחדרי חרדים" איז דא א פרישער אשכול
"מען האט איינגעשפארט וויזניצער רב ר' מענדל'ע אין וויזניצער זאל"

http://masoret.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?whichpage=3&topic_id=1341031

פוטו 41 שרייבט דארט:

ההודעה שלי נשמט בטעות מהפורום, והנה הוא שוב לפניכם:

למי ששואלים מה הסיבה להתפרצות הנוכחית

אז תדעו כולכם, שלפני כמה ימים הגיע ר' מענדעלע להחלטה שיש קצת שקט בויזניץ, וזה לא פועל לטובתו, לכן החליט להתפרץ.

התוכנית העכשווית של ר' מענדעלע הוא לשכור מבנה בבני ברק ולהתחיל הרביסטווע בחייו של אביו, כאן ועכשיו. (ולצורך זה הגיעו היום מארה"ב כמה מנאמניו כדי להוציא העסקה אל הפועל)

לכן החליט כעת להשתולל ולעשות פרובוקציות וללכת עם הראש בקיר כדי שיוכל לומר אח"כ שאין לו ברירה וצריך להתפלג בחייו של אביו שליט"א

המהומות והפרובוקציות של ר' מענדעלע מהימים האחרונים:

א. בשב"ק התפלג מהסעודת שלישית המרכזית שנערך בביהמ"ד, וערך ס"ג בעצמו בבית אש"ל (כמובן אחר שהתחצף לנאמני בית אדמו"ר שליט"א)

ב. ביום ראשון-ראש חודש הזמינו מנהלי ישיבת בין הזמנים את הרה"צ רבי ישראל שליט"א שיגיע להתפלל עם הבחורים ואח"כ ישא דברות קודש לפניהם, בדיוק אז הוא נזכר שגם הוא צריך לבוא להתפלל עם הבחורים.. (והוא ממש 'נרדף' שנתנו הכיבודים לאחיו המבוגר ולא לו)

ג. ביום שני שוב הגיע להתפלל עם הבחורים, ומסתמא גם לנאום בפניהם. הבחורים שידעו שרצון אדמו"ר שליט"א שלא לשאת מדברותיו בפני הבחורים (משום שבשנים האחרונות כל פעם שנתנו לו לדבר, הוא דיבר שרק הוא הוא ויזניץ ואין עוד מלבדו, וכיום אסור לציית למה שהרבי אומר, ואסור לציית להורים, ומי שנאמן לו חשוב יותר ממי שלומד ומתפלל וכו' וכו' מדברי הבל כאלו) עזבו הבחורים את המקום תיכף ומיד.

ד. היום יום שלישי הגיע עוד פעם כשב על קיאו, והביא עמו אחוזת מרעיו כדי להפליא מכות לבחורים הצעירים שלא רצו להתפלל עמו.

ולידיעת כל הדואגים לכבוד בית ויזניץ:
אני הייתי שם וכך העובדה

1. הדלת סגר ר' נטע מושקוביץ כדי שלא יכנסו האלימים נאמני ר' מענדעלע שרצו להכות, הוא אמר כל העת שהחדר כלוא רק שלא יוכל שום אחד ליכנס אבל לצאת יכול כל אחד. אבל ר' מענדעלע לא רצה לצאת..
2. מי שניסו לפרוץ הדלת היו אלה ה'מנדליסטן' שרצו לעשות שמה בלגנים
3. שום אחד לא שוחרר את ר' מענדעלע, הוא הי' משוחרר מלכתחילה.
4. ר' מענדעלע קרא את המשטרה, המשטרה הגיע וכשראה ששום א' לא כלוא, הם הסתלקו מן המקום.
5. אין פה חילול ה' משום שכל היהדות החרדית יודע שר' מענדעלע כבר הוציא את עצמו מן הכלל לפני הרבה שנים.

בקיצור הכל 'בלוף' גדול של המנדליסטן!

שום אחד מחסידי ויזניץ לא רצה ח"ו ליתן מכות או לכלוא את ר' מענדעלע

אלא ההיפך הוא הנכון, ר' מענדעלע הגיע מלכתחילה עם קבוצת בריונים כדי לעשות בלגן וליתן מכות אם יהי' צריך, ולבסוף אכן נתנו מכות.


ויזניץ ימשיך בתפארתה, לתפארת רבותינו הקדושים, ולתפארת בית ישראל!

ר' מענדעלע נשאר בויזניץ עם מיעוט קטן מאד שרובם אנשים שפלים ונבזים, אלימים וקלי הדעת.
וויזניץ יקיא מתוכו את המיעוט דמיעוטא, השוליים אנשי בליעל שרוצים להבאיש את הטעם הטוב.


קבלתי את ההודעה באישי



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/4/2005 05:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

האדמור מבעלזא בביקורו מישהו רואה מכות?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2005 19:58 לינק ישיר 

SO IN OTHER WORDS THE MORE MACHLOIKES YOU GOREM
THE MORE ERLICHE YID YOU ARE




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/4/2005 19:39 לינק ישיר 

anyone

שטויות, אין לזה שייכות.

כל רב שיושב על מקומו מצליח יותר, רוב האנשים הם לא חסידים במידה מספקת שהם בגלל זה יעזבו את בית המדרש, וחבריהם.

אתה יכול לראות שבוויליאמסבורג ר' זלמן לייב הצליח לקחת קהל הרבה יותר גדול מר' אהרן כי הוא ישב בבית המדרש.

בקרית יואל היו צריכים ללכת לגלות.

בויזניץ הסיפור אחרת לגמרי, ואכהמ"ל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/4/2005 16:06 לינק ישיר 

It is a known fact that the more the Rebbe is an EHRLICHER YID the less people he has. Here in Boro Park we see it also

Hrav Ben Zion had 1500 people

Hrav Mordche Duvid had 500 people

In Klausenburg there were 30 people

So you see, the more the person is an EHRLICHER YID the less people he has



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2005 20:55 לינק ישיר 

רעב מענדעלע איז איין עריכלער איד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/4/2005 17:59 לינק ישיר 

איינער שרייבט דארט, און דאס איז נוגע פאר אלע מחלוקת ל"ע ביי חסידים



א. מזל שהויזניצאים לא מרוקאיים אחרת היו הולכים סכינים

ב. אומרים את זה על החרדים שזה המזל שלא הולכים לצבא אחרת היינו הורגים אחד את השני באמצע הטישי"ם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/4/2005 17:57 לינק ישיר 

איינער פון די גרויסע (היידפארק) חסידים פון ר' מענדל'ע איז א געוויסער שמעון מאיר ער שרייבט אלץ קעגן ר' ישראל'יק און נעמט זיך אן פאר ר' מענדל'ע


פאר עטליכע חדשים צוריק, האט ער מיטאמאל געמאלדן אז ער איז געהאלפן געווארן מיט א בן זכר נאך 5 מיידלעך, און דאס איז אין זכות פון זיין קבלה נישט צו שרייבן מער לשון הרע

דער עולם צוקלויבט עם צו ער האט דאס איינגעהאלטן אויך, אדער נאר געהאט א מחשבה טובה

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topicarc.asp?topic_id=1291676

בדוק ומנוסה!





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > וויזשניץ בני ברק: ווידער יום טוב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext